nieuws: EA kondigt Battlefield Play4Free aan
Nogmaals, technisch gezien klopt de zinsopbouw, er staat dat de microtransacties net als bij Heroes gebruikt worden, maar toch vind ik het een beetje misleidend klinken...
Maar misschien ben ik ook gewoon aan het mierenneuken hoor (nou doe mij maar iets anders dan mieren maar goed
)
Technisch gezien klopt het wel, maar er wordt zo toch de indruk gewekt naar mijn idee dat je ("Net als bij Heroes") geen betere uitrusting kan kopen dan wat gratis in het spel beschikbaar is. Bij Heroes is het zo dat je dit dus wel kan.Net als bij Heroes hoopt EA geld te verdienen aan microtransacties. Spelers kunnen uiterlijke verfraaiingen voor hun virtuele alter ego kopen; ze kunnen geen betere uitrusting kopen dan wat gratis in het spel beschikbaar is.
Nogmaals, technisch gezien klopt de zinsopbouw, er staat dat de microtransacties net als bij Heroes gebruikt worden, maar toch vind ik het een beetje misleidend klinken...
Maar misschien ben ik ook gewoon aan het mierenneuken hoor (nou doe mij maar iets anders dan mieren maar goed