HD 4850 in PB iMedia D4700

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:23
Hallo,
Ik heb sinds kort een nieuwe videokaart waardoor ik een HD4850 heb liggen. Mijn zusje heeft net een nieuwe Packard Bell iMedia D4700. Helaas kan ik nergens op internet vinden welke mobo en psu erin zitten. Ook is de kast erg klein. Alhoewel ik er niet vanuit ga vraag ik het toch maar. Zou een HD4850 werken in die computer?

Bedankt alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Trek de kast open en kijk wat voor PSU en mobo erin zit. Dan weet je gelijk of 't mogelijk is of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-09 13:19
Volgens mij zit er een Archer moederbord in, welk type weet ik neit precies. Maar als je de kaart toch hebt liggen, waarom probeer je het niet gewoon?

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Rupie schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 21:55:
Volgens mij zit er een Archer moederbord in, welk type weet ik neit precies. Maar als je de kaart toch hebt liggen, waarom probeer je het niet gewoon?
Kan er dan niet iets kapot gaan? Doordat de hd4850 bijvoorbeeld te veel watt van de voeding vraagt? Er zit nu een hd5450 in die maar 20 watt verbruikt. Maar als proberen geen kwaad kan doe ik dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als je teveel van de voeding vraagt dan kun je die wel beschadigen als het een echt shitding is. Anders zou het ding logischerwijs gewoon uit moeten gaan.

Maar hoe moeilijk kan het zijn gewoon even te kijken wat voor PSU het is en te kijken of dat ding het gaat trekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Terw_Dan schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 00:53:
Als je teveel van de voeding vraagt dan kun je die wel beschadigen als het een echt shitding is. Anders zou het ding logischerwijs gewoon uit moeten gaan.

Maar hoe moeilijk kan het zijn gewoon even te kijken wat voor PSU het is en te kijken of dat ding het gaat trekken?
Dat kan ik ook wel doen. Maar ik dacht als iemand al van te voren weet dat het niet kan, hoef ik dat kleine kastje niet open te maken. Verder doe ik dat wel even, is geen probleem ;)
Pagina: 1