asus vw222 blauw vierkant in beeld+knoppen stuk

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimjai
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:06
ik wou vanavond even iets instellen in het menu van mijn monitor, dus ik druk op de knop voor het menu, die geeft wel zijn gebruikelijke klik geluidje, maar er gebeurt niks, dus ik druk nog een keer, weer niks. dus ik denk, ik zet de monitor uit en aan, dus ik druk op de uit knop, en het menu springt tevoorschijn. dat begreep ik niet, dus ik druk op de menu knop, en er gebeurt niks. ik trek de stekker er dus even uit, de monitor gaat aan, en geen een knop reageert meer, en de brightness knop zit blijkbaar vast (zie foto). de knoppen geven ook hun `klik` geluid niet meer, ze lijken wel spontaan stuk te zijn gegaan. het ergste is nog wel dat er opeens een soort blauw vierkant op het scherm zit, dat ook niet weggaat.
Afbeeldingslocatie: http://img13.imageshack.us/img13/2791/foto1dp.jpg

moet ik de monitor terugsturen, of is er iets wat ik hier zelf nog aan kan doen?

alvast bedankt voor jullie hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-07 13:24
Het lijkt mij in ieder geval niet echt de bedoeling ;) ik zou hem even uit laten staan en straks nog een keer proberen. Als je het probleem dan nog hebt zou ik toch overwegen om hem terug te gaan sturen ja.

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Het blauwe vierkant lijkt me gewoon OSD, maar de bedoeling kan het niet zijn nee :> Als het onder garantie is: RMA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gleighton
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Kijk even of je een forced factory reset kunt doen, zodat je osd weer terug gaat naar defaults. Als dat niet kan of hierna doet ie het nog steeds niet goed? RMA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimjai
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:06
Bedankt voor jullie reacties, ik kan de monitor niet resetten, en het probleem is er nog, dat word dus een RMA.