Toon posts:

Cpu-Cooler -> What 2 Do?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een compleet nieuw systeempje, het enigste wat ik nog nodig heb is een cpu-cooler.
Maar op dat gebied ben ik dus echt een zware newbie.
Dus..gevraagd: ervaringen met/beargumenteerde voorkeuren voor een cpu-cooler, of hulpvolle links.

Oh jah, mijn situatie is de volgende:
t-bird 1.2 ghz, abit kt7a, aopen hq-08, voor de rest een gf2 en wat hd'tjes die graag meehelpen om de warmte in de kast mee te verhogen.
(ik weet niet hoe warm ie momenteel word (cpu & omgeving), omdat ik het ff iets te link vind om de compu te starten zonder cpu-cooler)

Ook handig om te weten: de temp in me kamer word in hartje zomer max 30-35 graden celsius zonder een computer aan te hebben.

Ik zoek een cpu-cooler die goed koelt, doch zo weinig mogelijk lawaai maakt.

bij voorbaat dank voor de hulp

Verwijderd

nou ik zie dat je al voor een leuk systeem gegaan bent , dus waarom dan bezuinigen op de koeler ? niet verstandig. ongeacht van wat anderen zeggen over goedkope koelers die ook goed werken voor het geld zit daar nog steeds een aardig risico aan. dus koop een alpha met de MP koeler , ik heb die koeler ook en het is absoluut de mooiste combinatie die je je maar kunt wensen , je hoort hem amper , alleen als je er op gaat letten , maar aangezien jij een aopen kast hebt zul je die er bovenuit horen >:)

oh ja je moet de alpha pal 6035 mfc hebben met de delta MP koeler , kijk op

http://www.ocshop.nl

Verwijderd

fop38 van GlobalWin