Ik heb nu een compleet nieuw systeempje, het enigste wat ik nog nodig heb is een cpu-cooler.
Maar op dat gebied ben ik dus echt een zware newbie.
Dus..gevraagd: ervaringen met/beargumenteerde voorkeuren voor een cpu-cooler, of hulpvolle links.
Oh jah, mijn situatie is de volgende:
t-bird 1.2 ghz, abit kt7a, aopen hq-08, voor de rest een gf2 en wat hd'tjes die graag meehelpen om de warmte in de kast mee te verhogen.
(ik weet niet hoe warm ie momenteel word (cpu & omgeving), omdat ik het ff iets te link vind om de compu te starten zonder cpu-cooler)
Ook handig om te weten: de temp in me kamer word in hartje zomer max 30-35 graden celsius zonder een computer aan te hebben.
Ik zoek een cpu-cooler die goed koelt, doch zo weinig mogelijk lawaai maakt.
bij voorbaat dank voor de hulp
Maar op dat gebied ben ik dus echt een zware newbie.
Dus..gevraagd: ervaringen met/beargumenteerde voorkeuren voor een cpu-cooler, of hulpvolle links.
Oh jah, mijn situatie is de volgende:
t-bird 1.2 ghz, abit kt7a, aopen hq-08, voor de rest een gf2 en wat hd'tjes die graag meehelpen om de warmte in de kast mee te verhogen.
(ik weet niet hoe warm ie momenteel word (cpu & omgeving), omdat ik het ff iets te link vind om de compu te starten zonder cpu-cooler)
Ook handig om te weten: de temp in me kamer word in hartje zomer max 30-35 graden celsius zonder een computer aan te hebben.
Ik zoek een cpu-cooler die goed koelt, doch zo weinig mogelijk lawaai maakt.
bij voorbaat dank voor de hulp