[Videokaart] Geen beeld?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zlotka
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-07 10:40
Hey,

Heb dus een nieuwe videokaart want m'n oude deed het niet meer. Nu hem dus net erin gezet, alles netjes aangesloten en pc aangezet. Maar krijg nu geen beeld, de lampjes van m'n beeldschermen blijven op oranje staan. Ook als ik er 1 aansluit is dit het geval..wel als ik hem opstart piep m'n mobo, en langer dan het normale piepje. Iemand die weet wat dit kan zijn?

Systeem:

ECS K8M800-M2 mobo
AMD Athlon 64
2x 512MB geheugen
Asus AH3650 Silent
2x harde shijven, 80 en 250GB van Western digital
DVD drive van LG

Mvg

[ Voor 17% gewijzigd door zlotka op 05-11-2010 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:30
Geef svp even de uitgebreide specs van je systeem in je topicstart. Zijn het drie even lange piepen achter elkaar? Dit duidt vaak op het geheugen.

[ Voor 3% gewijzigd door Nielson op 05-11-2010 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

En doet die videokaart het wel in een ander systeem? En weet je zeker dat je vorige kaart stuk was en niet toevallig iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zlotka
Van de vorige kaart ging de fan niet meer aan, en geen beeld ook niet op andere systemen en andere schermen. En de kaart is net nieuw dus ik neem aan dat het niet aan de kaart ligt.

De piepjes aan het begin zijn meer 'tuuuuuuuu tutu' ongeveer :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Laatst online: 13:30
Ah, dat klinkt idd als de videokaart. Heb je de power connector ook aangesloten?

Afbeeldingslocatie: http://www.asus.com/websites/global/products/9e8eZvJtEtZcnKiD/power.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zlotka
Aha, ik zie net eronder staan "Minimum 350W or greater system power supply is required." Kan het er aan liggen dat ik er volgens mij een 250W in heb zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zlotka
Ok, een 350W voeding geprobeerd. Nog steeds het zelfde probleem. Daar ligt het waarschijnlijk dus ook niet aan.
Pagina: 1