Netbook: 1GB DDR3 of 2GB DDR2?

Pagina: 1
Acties:
  • 258 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinvd
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:48
Hi,

Ik moet voor iemand een leuke netbook zoeken, echter zie ik dat het verschil voornamelijk zit in de keuze tussen 1GB DDR3 geheugen of 2GB DDR2.

Uiteraard heb ik al het één en ander op Google opgezocht, maar echt heel veel wijzer werd ik daar niet van. Vandaar hier de vraag :)

Overigens zal er met name gebruik worden gemaakt van Photoshop om snel een foto bij te werken (ga me niet vertellen dat je daar een beter systeem voor nodig hebt :P ) en zo af en toe wat internet.

Ben benieuwd! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-07 11:32

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Voor gebruik met Photoshop zeker weten de 2 GB nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Waarom geen 2GB ddr3 ?

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosabowski
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-07 13:09

Sosabowski

nerd

2GB zonder twijfel.
Als je 1GB vol zit en je OS begint te swappen dan heb je helemaal niks aan de extra snelheid.

The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. -- Bertrand Russell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinvd
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:48
Bedankt voor alle reacties!

Ik heb een beetje lopen kijken in de Pricewatch, maar ik denk dat ik me vorige keer een beetje verkeken heb op het aantal netbooks dat 2GB heeft...

Ik denk dat de beste optie is dat ik zelf maar even wat geheugen erin ga prikken, voor de prijs hoef ik het in ieder geval niet te laten zie ik zojuist :)

Zit nu alleen nog beetje te twijfelen tussen de Samsung NF310-A03NL en de Acer Aspire One 533. Al hoe wel de Asus Eee PC 1018p 1,83GHz heeft, zal dit nog een merkbaar verschil zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:12

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.