Toon posts:

[Videokaart] Welke?

Pagina: 1
Acties:
  • 166 views

• zlotka
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 17-09 16:51
Hey,

Aangezien mijn videokaart deze week kapot is gegaan, wil ik graag een nieuwe halen. Nu weet ik niet precies welke kaart ik er in zou kunnen stoppen. Misschien is het wel handig om even mijn steup te posten:

Mobo: ECS k8m800-m2
GFX: was een Winfast A280 LE 128MB
HDD: 2 HDD's, 1 met 60 en 1 met 250 gig.
Voeding: een gewone standaard 230V voeding.

Dit is een oude setup, ik weet het maar is ook alleen voor beetje internetten, niet voor games enz. wel ad en toe een filmpje afspelen zou fijn zijn...

Alvast bedankt.

• Ghost Dog
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 25-09 13:27

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

Dit soort topics mag niet meer. In plaats daarvan hebben we [BBG aanschaf] Videokaarten, en deze staat zelfs in hetzelfde subforum als waar jij dit topic hebt neergezet, dus dat had je kunnen vinden. :)

Colors relate to numbers relate to SOUND | Last.fm! | Band!

• paulsmid
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 02-10-2014
tsja wat voorn geld wil je uitgeven?
gewoon naar winkel gaan en eentje kopen met een beetje geheugen en klaar is klara :)

• zlotka
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 17-09 16:51
Ghost Dog schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 16:50:
Dit soort topics mag niet meer. In plaats daarvan hebben we [BBG aanschaf] Videokaarten, en deze staat zelfs in hetzelfde subforum als waar jij dit topic hebt neergezet, dus dat had je kunnen vinden. :)
Ok, sorry niet aangedacht. Misschien iemand die hem wil verplaatsen?

Edit: Paulsmid, kan gewoon elkar kaart hieraan dan..?

• djexplo
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 07-09 20:52
In je lijstje mist:
- Athlon 64
- FSB 800MHz
- Memory 1GB
- AGP 4X / 8X

oftewel je moet in een AGP kaart opzoeken in de pricewatch ...
http://tweakers.net/price...Rkz5RiJatoJSMLA6BxxkqxtQA

[Voor 42% gewijzigd door djexplo op 05-11-2010 16:54]

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

• Nielson
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 10:28
zlotka schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 16:47:
Voeding: een gewone standaard 230V voeding.
Zet dan gewoon niks neer, hier kan niemand wat mee. Welke merk en type is, hoeveel Watt en bij voorkeur ook het aantal A op de 12V rails (zie sticker).

Verder heeft je mainboard een AGP slot, en het aanbod nieuw is daarvan beperkt
en naar verhouding vrij duur. Beter kijk je even bij V&A naar een leuke AGP kaart voor weinig.

• Yamaha301
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 01-06-2020
Nieuwe AGP kaarten zijn meestal in verhouding erg duur.
Je kunt veel beter een goede tweede hands halen.
Deze hd3650 zou bijvoorbeeld erg goed in je systeem passen.
Het is een agp kaart, is erg energiezuinig en heeft goede prestaties, en ik denk dat je zelfs nog wel wat op de prijs kunt afdingen.

[Voor 9% gewijzigd door Yamaha301 op 05-11-2010 17:00]

• Pollewob
  • Registratie: december 2000
  • Niet online
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee