Nieuwe Sony blu-ray-brander

Pagina: 1
Acties:

• dcm360
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

Topicstarter
nieuws: Nieuwe Sony blu-ray-brander kan 3d-films afspelen
Sony Optiarc, de optische drive-divisie van Sony, heeft een nieuwe 12x-blu-ray-brander aangekondigd. De halfhoge BWU-500S-drive wordt geleverd met CyberLinks Media Suite 8-software, waarmee blu-ray-films in 3d zijn af te spelen.
De BWU-500S is voorzien van een sata-interface en past in een standaard-5,25"-slot in een pc
Past de BWU-500S nu in een standaard 5.25 slot of heeft deze een halve hoogte? Volgens Sony is het een standaard 5.25, en zou Engadget er dus naast zitten met de hoogte van de BWU-500S.

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:32

mace

Sapere Aude

Half-height is een overblijfsel uit den ouden tijd, oorspronkelijk waren ze allemaal "dubbel". (Oude harde schijven enz. namen de plek in van wat we nu 2 plekken noemen.)

Dus het klopt.

[ Voor 25% gewijzigd door mace op 05-11-2010 15:36 ]

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

mace schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 15:36:
Half-height is een overblijfsel uit den ouden tijd, oorspronkelijk waren ze allemaal "dubbel". (Oude harde schijven enz. namen de plek in van wat we nu 2 plekken noemen.)

Dus het klopt.
QFT :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• dcm360
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

Topicstarter
Hm, dan komt mijn verwarring blijkbaar van wat webshops die besloten hadden om een halve half-height maar half-height te noemen... Enne, zulke oude schijven heb ik niet meer meegemaakt, dusja ;)

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

dcm360 schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 17:15:
Hm, dan komt mijn verwarring blijkbaar van wat webshops die besloten hadden om een halve half-height maar half-height te noemen...
Dat zou een slimline moeten heten :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.