Is het mogelijk om authenticatie via .htaccess alleen te verplichten indien Google niet de HTTP_USER_AGENT is?
Heb al veel op internet gezocht en daar zie je steeds mensen komen met 'RewriteCond', maar dat zal alleen werken voor daadwerkelijke rewrite-rules en niet voor het authenticatie gedeelte.
Ook heb ik al de BrowserMatch directive gebruikt, maar dat werkte bij mij ook niet. Misschien doe ik iets verkeerds?
Het uiteindelijk doel is om de website members-only te maken met uitzondering van Google.
Heb al veel op internet gezocht en daar zie je steeds mensen komen met 'RewriteCond', maar dat zal alleen werken voor daadwerkelijke rewrite-rules en niet voor het authenticatie gedeelte.
Ook heb ik al de BrowserMatch directive gebruikt, maar dat werkte bij mij ook niet. Misschien doe ik iets verkeerds?
Het uiteindelijk doel is om de website members-only te maken met uitzondering van Google.
code:
1
2
3
4
5
6
7
| ########### AMEMBER START ##################### AuthType Basic AuthName "Members Only" AuthUserFile /home/username/domains/domein.be/public_html/amember/data/.htpasswd AuthGroupFile /home/username/domains/domein.be/public_html/amember/data/.htgroup Require valid-user ########### AMEMBER FINISH #################### |