• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 04-02 15:45
Ik zit nu al een hele tijd te zoeken naar een mediaplayer voor mijn ouders.

Deze heeft een overzichtelijke interface nodig en daarom lijkt het me handig om een mediaplayer te hebben die zelf film info en covers download aan de hand van de naam van een map/file. Ook dient deze een overzichtelijke en handige AB te hebben

Nu zou wat dat betreft een Boxee Box ideaal zijn, echter mijn ouders hebben nog geen TV met HDMI.

Welke mediaplayers hebben deze functie?

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:39

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Welke heb je al geprobeerd? WMC download wel covers, maar of hij dat automatisch doet obv de map/filenaam weet ik niet zeker. Wel werkt hij met zo'n beetje elke AB.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Amelandbor
Ik bedoel eigenlijk een hardware mediaplayer. Dus zoiets als een WD TV oid.

• Kompaan
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-12-2022
De nieuwe boxee box!

pricewatch: D-Link Boxee Box

soort XBMC, en die covers en imdb info voor films en ook voor series.

• Amelandbor
Dat zou inderdaad de ideale speler zijn. Echter zoals ik in de eerste post meldde hebben mijn ouders nog geen TV met HDMI en de Boxee Box heeft alleen een HDMI uitgang.

• Amelandbor
Om op mezelf maar even een mogelijk antwoord te geven.

De WD TV Live Hub lijkt datgene te kunnen doen.

Nu ff afwachten wanneer deze hier beschikbaar wordt.

• SteeringWheel
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-02 08:49
Xtreamer kan het ook trouwens. Alleen de jukebox is niet supersnel en bovendien, als een film niet goed gematched wordt (verkeerde titel), heb je er alsnog een pc voor nodig om dat te corrigeren.

A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting.

• PeterPan
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:39
De Popcorn Hour modellen gaan dit in de toekomst ondersteunen middels een firmware update, volgens mij zelfs al vrij snel. Deze hebben ook component en composite uitgangen.

• Amelandbor
PeterPan schreef op maandag 08 november 2010 @ 09:26:
De Popcorn Hour modellen gaan dit in de toekomst ondersteunen middels een firmware update, volgens mij zelfs al vrij snel. Deze hebben ook component en composite uitgangen.
Ok nice, heb zelf ooit een HDX gehad en was er erg tevreden over.

Ik neem aan dat dit alleen geldt voor de 200 serie?
Pagina: 1