Toon posts:

dvd branden.???

Pagina: 1
Acties:
  • 692 views

• carcassonne
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 24-04 09:25
ik heb een vraag stel ik heb een nieuwe cd,dvd gebrand en er muziek op gezet. hoe kan ik dan die cd klaarmaken om overnieuw te laten branden.??? zodat ik er niuewe muziek op kan zetten.

• hhoekstra
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 18:03
is de cd / dvd rewritable ?

• carcassonne
ja het is gewoon een cd,dvd die je kunt branden. maar nu staat er andere gegevens op en ik wil er opnieuw ander muziek op zetten.

• lucasio
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 09-10-2017
IMGburn format , google maar

• EoG
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 19-08 20:46

EoG

BOFH

Is het een DVD/CD-R of een DVD/CD-RW?

Staat wel op de DVD/CD zelf..

• carcassonne
het is een denk ik gewoon een DVD/CD-RW. ik heb in iedergeval wel muziek op gekregen dus denk dat er ook wel dvd op passen.

• DeX
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 18:25

• EoG

EoG

BOFH

carcassonne schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 08:44:
het is een denk ik gewoon een DVD/CD-RW. ik heb in iedergeval wel muziek op gekregen dus denk dat er ook wel dvd op passen.
R of RW?

• carcassonne
staat er niet tussen. dus nogmaals hoe doe ik dat een cd,dvd leegmaken en dan klaarmaken om hem opniuew te laten branden???.

• EoG

EoG

BOFH

carcassonne schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 08:50:
staat er niet tussen. dus nogmaals hoe doe ik dat een cd,dvd leegmaken en dan klaarmaken om hem opniuew te laten branden???.
Staat doorgaans op de CD/DVD of het doosje. Zonder deze info kunnen we je niet verder helpen.

• carcassonne
er staat op mijn cd cd-r80 multispeed 1-52x

[Voor 74% gewijzigd door carcassonne op 05-11-2010 08:56]

• Fire69
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 21:46
Beantwoord jij anders even gewoon de vraag ja? :N

Staat er op het schijfje of het een R of RW is? Als er alleen R opstaat, KAN je hem niet herschrijven!

Maar dat kan je ook op Google vinden natuurlijk (hoewel dat met jouw inzet ook al moeilijk zal worden gok ik zo... :/ )

• JME
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 22:38

JME

zeg maar Jamie

Als er muziek op kan, is het waarschijnlijk een CD. Op een CD kun je geen DVD zetten. Punt.
Als het een CDR is, kun je hem eenmaal beschrijven. ALs het een CD-RW is, kun je hem meermalen beschrijven. Punt 2.
Als jij niet vertellen kunt wat het voor schijf is, kunnen wij niet vertellen OF en HOE je er iets anders op kunt zetten. Punt 3.
Enne, als jij de vragen die je gesteld worden niet beantwoord, moet je ook niet chagrijnig worden dat je vraag zo niet beantwoord KAN worden.

• Pendora
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 17:18
En je hebt het over een cd,dvd. Wat is het nou? Een CD of een DVD?

Oh dan kan het niet. Moet je CD-RW's voor kopen. Plus dat je niet een dvd op een cd kan zetten

[Voor 52% gewijzigd door Pendora op 05-11-2010 08:57]

• EoG

EoG

BOFH

carcassonne schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 08:53:
ik heb geen doosje.

grrr beantwoord gewoon mijn vraag.
Ik (en niemand anders) kan jouw vraag beantwoorden zonder dat we weten of het een Writeable of een Re-Writeable CD/DVD is.

En nu heb ik al geen zin meer om hier aandacht te besteden, doe eens wat aan de manier waarop je mensen aanspreekt, we proberen je alleen maar te helpen.

Mooie edit van je.
Deze kun je niet opnieuw gebruiken.

[Voor 19% gewijzigd door EoG op 05-11-2010 08:57]

• carcassonne

• JME

JME

zeg maar Jamie

OK, die kun je niet meermalen beschrijven. Klaar zo?

• Lighteye
  • Registratie: mei 2001
  • Niet online
Mooi, eindelijk maar toch...

kan niet opnieuw beschreven worden dus...

• carcassonne
en waarom dan niet?

• Umbrah
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 23:56

Umbrah

The Incredible MapMan

1. Hier kun je geen DVD's op zetten, het is namelijk een CD.
2. Wat voor muziek? Losse MP3 bestanden of echt CD Audio?
3. Het is een CD-R. Dat wil zeggen: slechts één maal te branden. Pak een nieuwe CD of DVD.

Waarom dan niet? Even denken...

Een typische CD-R werkt met het "pigmenteren" van bepaalde chemische cellen in een CD door middel van een laser. Dit is een proces wat slechts éénmalig plaats kan vinden, en het heeft als voordeel dat de schijfjes vrij goedkoop zijn.

CD-RW heeft een soort aangepaste pigmentcellen en een CD-RW brander heeft een aangepaste/tweede laser. Deze kan de pigmentcellen "blanken", dat wil zeggen: weer hun originele "kleur" geven. Let op: die kleuren zie je niet, die zijn microscopisch klein. Er zitten ongeveer 64.000.000.000 van die celletjes op één CD-R (800 megabyte * 8 = 6400 megabit * 1000 = kilobit * 1000 = bit). Zelf met een gum aan de gang gaan heeft ook geen zin dus.

[Voor 62% gewijzigd door Umbrah op 05-11-2010 09:02]

• JME

JME

zeg maar Jamie

Volgens mij hebben we een trolletje jongens. Mods!?

• EoG

EoG

BOFH

Omdat de laag die beschreven wordt niet kan worden overschreven.

• Entity
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 22:27

Entity

9000rpm

CD-R: Eenmalig beschrijfbaar
CD-RW: Meermalen beschrijfbaar

Xbox One (Forza Horizon 4): EntityNL

• carcassonne
oke. moet maar geen ict medewerker worden. heb er een hard hoofd in.

• Wildfire
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 00:01

Wildfire

Joy to the world!

EoG schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 08:59:
[...]

Omdat de laag die beschreven wordt niet kan worden overschreven.
Yep. Voor het geval de TS geen 'trol' maar "gewoon" een beetje arrogant en niet op de hoogte van fatsoenlijke omgangsnormen is: CD-R, DVD-R en DVD+R zijn Recordable, hetgeen wil zeggen eenmalig opneembaar. Was het RW geweest, dan had je Rewritable, hetgeen herschrijfbaar betekent.

Daarnaast is een CD een CD en geen DVD, dus nee je kunt er geen video-DVD materiaal opzetten.

[Voor 7% gewijzigd door Wildfire op 05-11-2010 09:06]

Systeemspecs | Mijn Marktplaats spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Tsurany
  • Registratie: juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Daarom! Dat is hetzelfde als een auto die niet kan vliegen, het is niet gemaakt om die functionaliteit te bieden.

Daarnaast, je bent best wel een arrogant en vervelend figuur, werk daar eens aan.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• eagle00789
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 16-09 09:42

eagle00789

Est. November 2005

• carcassonne
zal ik doen. maar zo ben ik. en ga gewoon een poging doen.

• pven
  • Registratie: oktober 1999
  • Niet online
Ik kan het niet meer aanzien en voel me geroepen om dit topic te sluiten. Eventuele verdere afhandeling laat ik aan de lokale crew over.

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee