Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammort
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-01 14:34
Hallo mede-tweakers,

Ik draai nu al een tijdje windows 7 professional 64bit met een WN111 van Netgear als ontvanger. Echter wordt ik helemaal gestoord van de constante bluescreens die de incompatible driver met zich mee brengt. Op de website zijn geen geschikte drivers voor mijn ontvanger te vinden. Ik heb v1 van dit apparaat maar ze ondersteunen slechts de v2 versie van deze stick nog, ik heb deze drivers geprobeerd maar deze werkten niet.

Eigenlijk ben ik het gewoon zat en wil ik een fatsoenlijk netwerkkaartje inbouwen in mijn kast, liever dan zo'n gammel usb ontvangertje waar ik toen 60 euro voor neergelegd heb. Mijn vraag is eigenlijk wat voor een soort ontvanger ik het beste kan kopen in combinatie met mijn Netgear WNR834Bv2. Natuurlijk wil ik wel de wireless-N snelheid kunnen benutten. Het mag best wel wat kosten als dit voor mij minder frustratie gaat kosten ;).

Thanks in advance,

Rick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-07 19:21
Begin eens hier: link

Ik heb zelf in vrijwel al mijn systemen de Sitecom WL-181 zitten en dat bevalt mij prima. Onder XP, Vista en Win7.

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammort
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-01 14:34
Dankje, hetgeen waar ik me het meest zorgen om maak zijn momenteel drivers aangezien dat me tot nu toe alleen maar problemen heeft opgeleverd met Netgear. Op de sitecom website lijken de drivers wel goed te zitten ;)