Ik wil een laptop kopen uit Engeland en mijn creditcard heeft net niet genoeg limiet. Dus ik dacht ik ga het doen via paypal, maar zoals bekend berekent paypal een zeer ongunstige wisselkoers van euro's naar pond. Nu vraag ik me af of het mogelijk is om van je ING, ABN, etc bankrekening, Britse Ponds over kan maken naar je paypal account. Zo kan paypal niet haar zeer ongunstige wisselkoersen voor je gebruiken, maar kun je de gunstige koersen gebruiken van de banken. Paypal zal dan alleen geld afschrijven van je paypal account.
Ik heb even gekeken bij de FAQ's, en daar stond dat als je een bedrag wilt overmaken naar je paypal account dat je dat in EUR moet doen, maar er staat nergens dat het niet mogelijk is om een buitenlandse valuta over te maken naar je paypal account.
Heeft iemand hier ervaring of meer kennis erin?
Ik heb even gekeken bij de FAQ's, en daar stond dat als je een bedrag wilt overmaken naar je paypal account dat je dat in EUR moet doen, maar er staat nergens dat het niet mogelijk is om een buitenlandse valuta over te maken naar je paypal account.
Heeft iemand hier ervaring of meer kennis erin?