Heb vandaag mijn nieuwe HD 6850 ontvangen en ingebouwd en geen problemen met Catalyst 10.10c, maar na een MLAA review te hebben gelezen op Hard OCP, blijkt dat MLAA niet werkt in games anders dan DX9. AMD heeft dit echter wel opgelost in 10.10d. Nu had ik 10.10d geinstalleerd, door setup de 10.10c drivers te updaten waar nodig. Daarna heb ik echter geen Anti-aliasing tab in CCC, alleen 'Standard' , 'AAMode', 'AF' en 'All' en in de 'All' tab is Anti-aliasing blanco

Daarna de drivers uninstalled en een reboot gedaan en daarna 10.10d schoon geinstalleerd, maar hetzelfde probleem. Iemand enig idee?
Tevens heeft men mij verteld dat ik mijn oude HD 4850 in de tweede pci-e slot kan plaatsen en dan op de normale manier mijn desktop kan clonen met mijn oude tv (s-video) en dat ik het beste dan mijn kaart kan onderklokken. Echter, ik heb geen idee hoe ik beide zou moeten doen? Ik kan nergens meer iets instellen met de HD 4850 in het tweede pci-e slot. Als ik rechtermuisklik op het Ati systemtray icoontje, dan zie ik trouwens het volgende:
1. Radeon HD 6800 Series
2. Radeon HD 6800 Series
3. Radeon HD 6800 Series
4. ATI Radeon HD 4800 Series
5. ATI Radeon HD 4800 Series
Is dat normaal?
Vroeger zag ik met mijn oude HD 4850 trouwens ook tweemaal ATI Radeon HD 4800 Series staan.

Daarna de drivers uninstalled en een reboot gedaan en daarna 10.10d schoon geinstalleerd, maar hetzelfde probleem. Iemand enig idee?
Tevens heeft men mij verteld dat ik mijn oude HD 4850 in de tweede pci-e slot kan plaatsen en dan op de normale manier mijn desktop kan clonen met mijn oude tv (s-video) en dat ik het beste dan mijn kaart kan onderklokken. Echter, ik heb geen idee hoe ik beide zou moeten doen? Ik kan nergens meer iets instellen met de HD 4850 in het tweede pci-e slot. Als ik rechtermuisklik op het Ati systemtray icoontje, dan zie ik trouwens het volgende:
1. Radeon HD 6800 Series
2. Radeon HD 6800 Series
3. Radeon HD 6800 Series
4. ATI Radeon HD 4800 Series
5. ATI Radeon HD 4800 Series
Is dat normaal?
Vroeger zag ik met mijn oude HD 4850 trouwens ook tweemaal ATI Radeon HD 4800 Series staan.