Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebakken peer
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15:38
Ik mag mijn medion akoya P8610 die nu voorde 5e keer stuk is eindelijk inruilen voor een nieuwe medion systeem, ik overweeg nu een desktop omdat ik mijn laptop toch niet zo vaak mee neem als ik had gedacht bij de aanschaf van deze. Welke raden jullie aan? ik zat te denken aan deze (wel even op specs klikken :) maar ik denk dan dat de videokaart te zwak zal zijn om games een beetje redelijk te draaien, wat is minimaal momenteel? ik wil games als black ops en bad company 2 op normal tot high kunnen spelen? Budget is trouwens 800 euro met uitloop tot 1000 en het moet een medion / MSI zijn. ;)

Gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-04 10:16
Waarom zou die videokaart te zwak zijn om games redelijk te draaien? Hoe ben je aan dat idee gekomen?

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215257

Binnenkort komt de medion akoya x7811 ook weer in de medion shop, heel snel ding misschien ook wat voor je..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:07
Vanwaar die zeer specifieke keuze voor Medion of MSI? Als je je gaat verbreden zou je naar mijn idee bij misschien wel betere resultaten kunnen krijgen.
En anders kun je voor 800 euro ook zelf een heel leuk systeempje in elkaar knutselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiscoSuperFly
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-04 13:00
Ik raad je de bbg van 800 euro aan. En als je er 1000 voorover hebt haal je er helemaal een snel systeem uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-05 03:49

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

ShitHappens schreef op donderdag 04 november 2010 @ 21:53:
Vanwaar die zeer specifieke keuze voor Medion of MSI? Als je je gaat verbreden zou je naar mijn idee bij misschien wel betere resultaten kunnen krijgen.
En anders kun je voor 800 euro ook zelf een heel leuk systeempje in elkaar knutselen.
Waarschijnlijk omdat de TS een cash refund of tegoedbon van de fabrikant heeft gekregen. En gezien Medion ook barebones van MSI gebruikt, is 1 + 1 al snel 3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebakken peer
DaMarcus schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 09:30:
[...]

Waarschijnlijk omdat de TS een cash refund of tegoedbon van de fabrikant heeft gekregen. En gezien Medion ook barebones van MSI gebruikt, is 1 + 1 al snel 3 :)
inderdaad ja dus ik kan geen ander merk kiezen / zelf een systeem bouwen.
Rupie schreef op donderdag 04 november 2010 @ 21:24:
Waarom zou die videokaart te zwak zijn om games redelijk te draaien? Hoe ben je aan dat idee gekomen?
Ik dacht het omdat die videokaart al redelijk oud is (ruim een jaar) en we onder tussen alweer een generatie (6xxx) verder zijn. Want hij moet wel nog 2 en hat liefst 3 jaar meegaan. ;)

[ Voor 36% gewijzigd door gebakken peer op 05-11-2010 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
Kan je het (nieuwe) systeem niet op marktplaats zetten?
Dan kan je wel een goede gamepc kopen.

Het is natuurlijk geen slechte pc, maar het is een multimedia/familiepc. Geen game-pc.

edit:
Ik zou dan trouwens eerder voor een laptop gaan: Die leveren waarschijnlijk toch iets meer op, dan gewone pc's. (schat ik zo in -> ik ben geen kenner van de 2e hands markt)

[ Voor 33% gewijzigd door Quacka op 05-11-2010 17:20 ]

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebakken peer
Quacka schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 17:18:
Kan je het (nieuwe) systeem niet op marktplaats zetten?
Dan kan je wel een goede gamepc kopen.

Het is natuurlijk geen slechte pc, maar het is een multimedia/familiepc. Geen game-pc.

edit:
Ik zou dan trouwens eerder voor een laptop gaan: Die leveren waarschijnlijk toch iets meer op, dan gewone pc's. (schat ik zo in -> ik ben geen kenner van de 2e hands markt)
Dan ben je er weer niet zeker van dat het wel verkoopt en dan zit je met zoon ding.

Verdere suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 01-05 16:57

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Voor advies over notebooks, zie de NBBG topics.
Best Buy Guide overzichtstopic
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.