Toon posts:

Cisco Linksys WRT160N Wireless Timeout

Pagina: 1
Acties:

• StoOker
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 24-09 07:46
Goeie avond tweakers!

Na een tijdje geduld te hebben raak ik er nu toch erg aan geirriteerd.. Ik heb
namelijk een Linksys WRT160N router die niet doet wat ik wil.. :P
Het probleem is namelijk dat iedere keer als mijn zus of moeder met hun laptop
op het draadloze netwerk willen dat hij het niet doet. Ze vinden hem wel maar als ze
proberen te connecten geeft hij de foutmelding dat het niet lukt. :/ Als ik de router opnieuw
opstart (stekker eruit/erin) en de lampjes weer goed branden doet hij het wel.:/ Ik zelf zit
op de kabel dus heb er geen last van. :DOmdat het hier betonnen muren zijn gebruik ik wireless N zodat mijn zus boven ook internet heeft. Ook zit ik op de nieuwste firmware..

Heeft iemand misschien enig idee hoe het kan dat hij het de ene keer niet doet en dan wel?
en zijn er oplossingen voor? :)

Met vriendelijke groet,

Jeroen Boer

• MLGlegit
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 05-01-2011
Wat is de precieze foutmelding die de PC geeft als je niet kan connecten ?
Hoe goed is het signaal van de WiFi , als je naast de router staat , en op het zolder?
Download inSSIDer , en post de resultaten hier
Drivers updaten PC , Firmware updaten op de router

Probeer dit maar eerst

• StoOker
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 24-09 07:46
Uhm, hij geeft gewoon aan van Kan niet Verbinden met daaronder probleem oplossen en dat gedoe.
Het signaal is goed dat moet het probleem niet zijn denk ik.
Drivers zijn ook up-to-date

Wat bedoel je precies met Download in SSIDer?

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee