Toon posts:

[Excel 2007] Foutmelding bij printen uit Outlookpreview

Pagina: 1
Acties:

• Hennie-M
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 19:36
Ik heb het volgende probleem,
Ik kan prima printen vanuit excel maar ik krijg het niet voor elkaar om zonder foutmeldingen te kunnen printen vanuit een preview in Outlook 2007.

Het probleem nader uitgelegd:
In Outlook 2007 zie je in de previewpane de attachements los in een balk toegevoegd.
Als ik met de rechtermuisknop op een excel bestand klik en kies voor afdrukken krijg ik 2 dezelfde witte foutmeldingen van Microsoft Visual Basic.

Na de foutmeldingen weggeklikt te hebben wordt er uiteindelijk wel geprint.

Dit heb ik alleen met excel bestanden. Het probleem heb ik inmiddels op kunnen lossen door het volgende te doen:
Opties -> Invoegtoepassingen -> Beheren: 'Excel-invoegtoepassingen' en vink daar de Eurotool uit. (hulpprogramma's voor de euro)

Mooi, ik had een probleem en het opgelost. Wat is nu het nut van dit topic?

- Welke functionaliteit ga ik nu missen?
- Waarom kan er niets over vinden op google en waarom hebben al mijn pc's dit? (wij hebben ongeveer 800pc's met SCCM voorzien van een mooie windows 7 enterprise installatie met Office 2007. )
- Zijn er misschien meer mensen met dit probleem maar zullen hier niet achter komen omdat ze outlook niet op deze manier gebruikt?

[Voor 4% gewijzigd door Hennie-M op 04-11-2010 15:02]

• pedorus
  • Registratie: januari 2008
  • Niet online
Hennie-M schreef op donderdag 04 november 2010 @ 14:59:
Dit heb ik alleen met excel bestanden. Het probleem heb ik inmiddels op kunnen lossen door het volgende te doen:
Opties -> Invoegtoepassingen -> Beheren: 'Excel-invoegtoepassingen' en vink daar de Eurotool uit. (hulpprogramma's voor de euro)
Deze tool staat standaard uit en heeft volgens mij geen waarde meer aangezien we de euro al een flinke tijd hebben... :p

Vitamine D tekorten in Nederland | Middelen tegen corona

• Hennie-M
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 19:36
Ik zie nu ook (lang leve de Problem Steps Recorder (PSR) functie in windows 7 _o_ ) dat het probleem ook naar voren komt als je de mail opent, op de officeknop drukt, kiest voor afdrukken en dan het vinkje voor 'bijlage afdrukken' aanklikt.
pedorus schreef op donderdag 04 november 2010 @ 15:39:
[...]

Deze tool staat standaard uit en heeft volgens mij geen waarde meer aangezien we de euro al een flinke tijd hebben... :p
Wat doet deze tool dan? Op al onze pc's staat deze namelijk standaard aan! Ik heb hier helaas ook nergens toegang tot een pc waar office 2007 met de hand op geinstalleerd is. Al onze software is gepackaged.

Kunnen er misschien meer mensen bevestigen dat de eurotool uitstaat?

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee