SB live 5.1 + dtt2200 + normale set ?

Pagina: 1
Acties:

• jeepey
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:50
Ik ben van plan een SB live 5.1 player aan te schaffen i.c.m. de DTT2200. Nu wil ik eigenlijk ook nog m'n computer op de normale geluidsinstallatie aansluiten. Als ik ga tellen dan zijn alle uitgangen van de SB bezet bij het aansluiten van de DTT, is het mogelijk als nog een link naar m'n versterker te leggen?

Alvast bedankt...

Vertalen.nu

• Lordy79
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:46

Lordy79

Fundamentalist

Volgens mij kun je gewoon een mini-jack splitter kopen en die op de uitgang van de geluidskaart aansluiten.

In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:02
Ja, en als je de DTT2200 aansluit dan is dat natuurlijk digitaal!! En aan zo iets als dit hebben we niet veel. Geef ff een overzicht van hoe jij alles aan wilt sluiten, daar hebben we meer aan!

• jeepey
Op Wednesday 14 March 2001 13:57 schreef dennisdotcom het volgende:
Ja, en als je de DTT2200 aansluit dan is dat natuurlijk digitaal!! En aan zo iets als dit hebben we niet veel. Geef ff een overzicht van hoe jij alles aan wilt sluiten, daar hebben we meer aan!
Voor zover ik weet is de 2200 niet digitaal...

Maar op de SB live moet dus de DTT2200 komen, voor het meeste werk voldoet die prima (DVD, MP3, games). Als ik echter 'n keer lekker wil blazen dan wil ik ook m'n normale stereo-versterker + speakers kunnen gebruiken. (dit zonder alles om te moeten pluggen)

Maar volgens mij moet het met zo'n splittertje wel lukken.

Vertalen.nu

Verwijderd

Ik heb zelf een SB5.1 + DTT2200 en het is best moeilijk om er een splitter tussen te krijgen.... Wordt een beetje krap met al die uitgangen namelijk

• jeepey
Op Wednesday 14 March 2001 17:41 schreef Beeehhh het volgende:
Ik heb zelf een SB5.1 + DTT2200 en het is best moeilijk om er een splitter tussen te krijgen.... Wordt een beetje krap met al die uitgangen namelijk
Hmm, thanx voor de tip.
Maar desnoods soldeer ik ff een creatief kabeltje, dan moet het zeker lukken :)

Vertalen.nu

Pagina: 1