Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

MSN aanlaten tijdens slaapstand?

Pagina: 1
Acties:
  • 2.096 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik heb een korte vraag maar ik met google kon ik hier niet echt een antwoord op vinden. Ik ben een tijdje geleden van computer gewisseld en hier zit zo'n slaapstand op. Als je dan x minuten de computer niet aanraakt dan wordt dat ingeschakeld. Nu vind ik dat opzich niet erg (want hij maakt dan geen herrie) maar als hij in die slaapstand staat dan meldt hij MSN ook af, terwijl internet sites en andere vensters wel gewoon open blijven. Is er ook een mogelijkheid om MSN aan te laten terwijl hij in die slaapstand staat?

Alvast bedankt.

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
De sites blijven open staan omdat ze worden gedownload en statisch weergeven. MSN blijft echter constant connectie houden wat totaal anders is als een website. Dus dit kan niet.

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12:40

Niellie41

[object Object]

MSN meldt zich toch automatisch aan. Het lijkt me niet zo'n groot probleem.

• battler
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-06 15:11
Slaapstand uitzetten?

Lux.Architectuur | Van Dromen tot Wonen | www.Lux-a.nl

Verwijderd

Topicstarter
Jawel want dan kunnen mensen niet tegen je praten tenzij dat ze offline berichten versturen.

En als ik hem aan laat dan maakt hij herrie.

Dus kan dat ook gecombineerd?

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Je computer moet aanstaan om gebruik te kunnen maken van msn, klaar.

Je kunt hem misschien op battery saving zetten, zodat hij minder herrie maakt. Stel dan wel in dat hij niet automatisch afsluit na een bepaalde tijd.

Verder weet ik niet wat voor mobiel je hebt, maar je kunt je ook op je mobiel aanmelden bij msn / ebuddy ofzo zodat je nog steeds berichten kunt ontvangen.

[ Voor 26% gewijzigd door NeoMe op 04-11-2010 13:05 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:00
In slaapstand houdt een computer enkel statische gegevens vast en die zijn weer beschikbaar als je de computer weer inschakelt. Een nieuw MSN bericht wat binnen komt is géén statisch gegeven en vereist rekenkracht van een computer die op dat moment simpelweg niet beschikbaar is.

Dus nee, wat jij wil kan niet.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:53
Je snapt blijkbaar een paar dingen niet ;) Die sites blijven 'aanstaan' omdat je browser ze naar je computer downloadt en dan weergeeft. Als je computer in slaapstand gaat dan is de verbinding met die site ook verbroken, maar dat merk je niet, want de site is al geladen. Als 'ie daarna weer ontwaakt dan maakt 'ie weer verbinding met internet en kan je dus weer verder werken op die site.

Hetzelfde geldt voor MSN, die heeft ook alleen verbinding als je computer aanstaat, als ie uitstaat (of in slaapstand) dan is er geen verbinding.

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
Maar als ik nou bijvoorbeeld e-buddy aanzet vóór dat de slaapstand ingeschakeld wordt blijf ik dan wel op online staan?

• Greenfielt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-11-2023
Nee want de actieve verbinding tussen ebuddy, msn en jou eigen pc wordt verbroken zo snel je pc in slaapstand schiet. :)

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:04

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op donderdag 04 november 2010 @ 13:15:
Maar als ik nou bijvoorbeeld e-buddy aanzet vóór dat de slaapstand ingeschakeld wordt blijf ik dan wel op online staan?
Nee, tijdens slaapstand wordt alle 'internetactiviteit' stopgezet. Elke vorm van online communicatie stopt dan.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 04 november 2010 @ 13:15:
Nee aangezien ook ebuddy constant verbinding heeft met het MSN netwerk. En zodra je pc uitstaat is het simpelweg onmogelijk om die verbinding in stand te houden. Dus wat je wilt kan simpelweg niet.

Verwijderd

Topicstarter
Is er dan een andere manier om online te blijven terwijl je pc uit is?

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Live verbinding nodig voor zulke programma's. In slaapstand gaat de verbinding uit. Kan dus niet.
Verwijderd schreef op donderdag 04 november 2010 @ 13:19:
Nee. Niet op die pc.

[ Voor 52% gewijzigd door Jejking op 04-11-2010 13:20 ]

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Je hebt daar nu al drie keer antwoord op gekregen, het is onmogelijk 8)7

Je kunt beter naar het probleem kijken in mijn ogen, aangezien dat het geluid is welke afkomstig is van je computer. Je hebt het over herrie, hoe wordt dit veroorzaakt? Anders kun je misschien een nieuw onderdeel zoals een stillere ventilator kopen, en is het opgelost.

[ Voor 33% gewijzigd door NeoMe op 04-11-2010 13:21 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
-te laat-

[ Voor 90% gewijzigd door MrAcid op 04-11-2010 13:21 ]

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:23
MSN op je telefoon installeren?

• Releases
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:32

Releases

Ja maar!

Nee die is er niet, zo als hierboven ook al 10 x vermeld is.

Verwijderd

Topicstarter
Als ik het goed begrijp is dus het probleem met slaapstand dat ik geen verbinding heb met msn of een website zoals e-buddy waarmee je msn kan gebruiken.

Dus dan lijkt mij dat als er nou een site bestaat waarmee je msn kan gebruiken zonder dat je per see verbinding hoeft te hebben met die site dat het gewoon werkt?

Bestaat er zo'n site?

Oplossing kan heel makkelijk zijn, hoef je niet gelijk een nieuwe koeler te kopen oid.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Wil je het nu gewoon niet snappen, of ...

Er bestaat GEEN vorm van MSN of whatever, dat je kan gebruiken op een PC in slaapstand. Zelfs de webmessenger zal jou automatisch uitloggen omdat de verbinding verbroken wordt.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Verwijderd schreef op donderdag 04 november 2010 @ 13:25:
Als ik het goed begrijp is dus het probleem met slaapstand dat ik geen verbinding heb met msn of een website zoals e-buddy waarmee je msn kan gebruiken.
Dus dan lijkt mij dat als er nou een site bestaat waarmee je msn kan gebruiken zonder dat je per see verbinding hoeft te hebben met die site dat het gewoon werkt?
Bestaat er zo'n site?
Oplossing kan heel makkelijk zijn, hoef je niet gelijk een nieuwe koeler te kopen oid.
Volgens mij ben je de boel voor de gek aan het houden.

Wat heb je in hemelsnaam aan een website ZONDER verbinding waarmee je msn kan gebruiken. De berichten komen dan toch net zo goed niet aan als dat je computer uit staat. 8)7

- HET KAN NIET !
- FIX JE HERRIE !

• Cloud
  • Laatst online: 03-11 10:25

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Zulke sites bestaan wel, maar meestal zul je ook daar uitgelogd raken na een bepaalde periode van inactiviteit. :) Het zal wel per site verschillen óf het kan en zo ja, voor hoe lang.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• itsalwaysme
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20-11 10:29

itsalwaysme

Graast voor DB

Nee zo'n site bestaat niet.
De simpelste en goedkoopste oplossing is: of niet online willen zijn. Is ook niet nodig want je zit toch niet achter je pc om te reageren. Of je pc aan laten staan.

Graast voor Division Brabant
It's hardware that makes a machine. It's software that makes it work (most of the time).

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:53
Dan is die site voor jou ingelogd, in plaats van dat jij ingelogd bent, dat wil je ook niet.

Wat je wilt bestaat gewoon niet, kan je wel blijven vragen, maar dan ontstaat het nog niet ineens spontaan.

Je zou het via een server kunnen doen die online blijft en dan remote inloggen op die server, maar dan heb je dus een server aan en aangezien je niet eens je pc aan wilt laten lijkt me dat ook geen optie 8)7

The devil is in the details.

• Jimster
Ik zie het verschil niet tussen offline berichten ontvangen en via 'een vage site die je status op online houdt die je berichten ontvangt'.

• Armageddon_2k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:48

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

Koop een server, zet deze constant online (op zolder of onder je vloer).
Neem deze over met remote desktop. Harstikke leuk ;)

• Icekiller2k6
  • Laatst online: 10:33
een shell account met perl ondersteuning. daar een MSN perl "client" op draaien...

echter komen de berichten dan enkel daar aan... en zie je ze niet op je msn als je terug aankomt.

verklaring
shellaccount is feitelijk een andere PC ... maar je hebt geen GUI etc nodig gewoon iets wat zorgt dat je online bent. een shell van 2euro per maand zou dat dan in principe kunnen.
Maar zoals ik al zei de berichten komen dan "daar" aan en niet op je PC (tot je pc weer aanstaat..)

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000

Verwijderd

Topicstarter
Wat ik dus eigenlijk vraag komt neer op iemand anders jouw wachtwoord geven en voor je inloggen en je op die manier online houden. Als ik dan mijn pc dan weer aan zet dan kan ik die berichten lezen zonder dat ik in de tussentijd offline heb gestaan.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op donderdag 04 november 2010 @ 13:34:
Wat ik dus eigenlijk vraag komt neer op iemand anders jouw wachtwoord geven en voor je inloggen en je op die manier online houden. Als ik dan mijn pc dan weer aan zet dan kan ik die berichten lezen zonder dat ik in de tussentijd offline heb gestaan.
Nee dat kan niet. Berichten worden naar lokale client gestuurd, die kan je niet opeens over gooien.

Zoals gezegt werkt dat enkel via Remote acces, om ergens een server apart te laten draaien. Maar zelfs dan komt er geen enkel bericht (of achteraf) binnen op jou PC.

Maar voor welk doel wil je dit nu echt gebruiken?

[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 04-11-2010 13:36 ]

• Jimster
Zo iets bestaat niet, omdat er maar 1 persoon in de wereld is die van zo'n functie gebruik zou willen maken. Offline berichten voldoet voor de rest van de wereld.

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Misschien is er een andere manier om je probleem aan te pakken?

Waarom wil je perse online blijven cq geen offline berichten ontvangen? Is het iemand die geen offline berichten kan versturen?
Kan je dan niet beter met email werken (bijvoorbeeld) of een ander systeem in plaats van 'online zijn' emuleren?

[ Voor 14% gewijzigd door anandus op 04-11-2010 13:37 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Ja, die sites zullen er vast wel zijn. Nee, het is niet slim om die gebruiken. Nee, je lost daar geen probleem mee op want je hebt helemaal geen probleem. Of je nou offline messages ontvangt of een schimmige onbetrouwbare wazige website je wachtwoord geeft en de berichten naar je doorstuurt, je leest het toch allemaal later pas.

[ Voor 35% gewijzigd door AtleX op 04-11-2010 13:37 ]

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• EoG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01-08 09:06

EoG

BOFH

Nee, dat kan niet. Wat je wilt kan niet. Het bestaat niet, of je moet een server aanschaffen en deze continue aan laten staan.
Je kan ook de herrie makende fan gewoon uit je PC slopen en er een nieuwe in zetten zodat de herrie minimaal is.

No offense; maar als ik je topics hier zo zie dan raad ik je aan eens een boek te kopen met betrekking tot PC's / Internet en dergelijke, ik denk dat je daar een stuk verder mee komt.

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
offtopic:
Ads door Google:
Gratis HTC Desire HD
1. Bij 2-jarig Online 30 + Internet 2. Nú bestellen, als 1e ontvangen
PDAshop.nl/HTC-Desire-HD

Verzeker direct uw hond
Zeer lage premie, ruime dekking. Onderdeel van Delta Lloyd Groep.

De eerste snap ik, maar die hond???

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Hij wil gewoon online zijn omdat mensen hem dan aanspreken, en als hij offline is dan wordt hij niet aangesproken.

Als je nou met je vrienden afspreekt dat je offline berichten ook gewoon leest en offline beantwoord is het meteen opgelost. Ik stuur ook altijd offline berichten naar iemand die pas in de middag uit zijn bed komt.

Verwijderd

Topicstarter
Als je op offline staat sturen mensen meestal geen offline bericht, als je op online staat wel. Ik lees het dan inderdaad pas later, dat is zo.

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Ik denk echt meer en meer met elke post die he^5 plaatst dat Toverstaf weer uit de dood verrezen is 8)7 . Waarom accepteer je het gewoon niet?

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Ik lees je topic-start nu nog een keer goed, maar je kunt gewoon bij instellingen veranderen dat je computer in slaapstand gaat !

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op donderdag 04 november 2010 @ 13:40:
Als je op offline staat sturen mensen meestal geen offline bericht, als je op online staat wel. Ik lees het dan inderdaad pas later, dat is zo.
Dat is dan toch verder hun probleem? Je PC staat uit, je bent niet op MSN/whatever, je bent niet bereikbaar, klaar. Als je telefoon uitstaat en mensen spreken je voicemail niet in, of sturen geen SMS, ga je toch ook niet complete dingen bedenken om je telefoon maar 'bereikbaar' te houden?

• lier
  • Registratie: Januari 2004

lier

MikroTik nerd

Jejking schreef op donderdag 04 november 2010 @ 13:42:
Ik denk echt meer en meer met elke post die he^5 plaatst dat Toverstaf weer uit de dood verrezen is 8)7 . Waarom accepteer je het gewoon niet?
Bijzonder dat er hier zo fel gereageerd wordt, als je een stapje terug doet:
@TS: waarom wil je dat en wat wil je ermee bereiken?

Eerst het probleem, dan de oplossing

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Niemand is onmisbaar he^5, en als men niet de moeite neemt om te bellen of op een andere manier direct contact zoekt dan zal de waarde van zo'n bericht ook minimaal zijn.

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Verwijderd

Topicstarter
Dat zeg ik toch. Ik wil dat mijn msn op 'online' blijft staan terwijl ik eigenlijk offline ben. Ja dat is inderdaad niet helemaal zuiver, het is wel 'fake' ja. Ik wil dat mensen me gewoon berichten kunnen sturen terwijl ik er niet ben. En ja dat kan ook als offline bericht/msn/whatever maar ik wil het zo. Dat is uitnodigender/makkelijker.

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Server 2008 neer zetten en dan met remote app MSN aanbieden. Of met een van de vele alternatieven.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op donderdag 04 november 2010 @ 13:48:
Dat zeg ik toch. Ik wil dat mijn msn op 'online' blijft staan terwijl ik eigenlijk offline ben. Ja dat is inderdaad niet helemaal zuiver, het is wel 'fake' ja. Ik wil dat mensen me gewoon berichten kunnen sturen terwijl ik er niet ben. En ja dat kan ook als offline bericht/msn/whatever maar ik wil het zo. Dat is uitnodigender/makkelijker.
Dan laat je je computer gewoon aanstaan, zet er een doos omheen met wat demping materiaal, ook opgelost :)

• Jonas!
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06-02-2023
Ik snap de hele theorie erachter niet. Is het gewoon zodat mensen tegen je praten wanneer je er niet bent? Als het belangrijk is, sturen ze jouw wel een sms'je fzo zeker?! Laat oftewel je Pc opstaan en zoek een manier om die herrie uit je pc te krijgen, of zet je pc af & wees offline. Dit is gewoonweg een belachelijke topic aan het worden...

• Erwinvz1
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-11 11:47
Psybnc + BitlBee zo'n combinatie kan denk ik het mogelijk oplossen.
Alleen gebruik je niet meer de normale msn client.

Geen mogelijkheid om ergens een VDI of Terminal Sessie te draaien??

• anandus
  • Niet online
Maar loop je dan niet juist het gevaar dat mensen na verloop van tijd juist geen berichtjes meer sturen omdat je vaak toch niet reageert omdat je er niet bent?
The boy that cried wolf MSN ;)

(Beetje offtopic, maar soms is het nuttig om na te denken over de implicaties die sommige dingen kunnen hebben :) )

[ Voor 8% gewijzigd door anandus op 04-11-2010 13:57 ]

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

lier schreef op donderdag 04 november 2010 @ 13:44:
[...]

Bijzonder dat er hier zo fel gereageerd wordt, als je een stapje terug doet:
@TS: waarom wil je dat en wat wil je ermee bereiken?
Fel?

TS blijft tegen beter weten in doorvragen naar de bekende weg terwijl z'n opties alláng duidelijk zijn en 91723x herhaald. To be honest, ik waardeer 't dat je nog zo'n nette vraag kan stellen aan hem want mijn geduld was onderhand wel aan vervanging toe :)

• NeoMe

NeoMe

#Addict

anandus schreef op donderdag 04 november 2010 @ 13:56:
[...]
Maar loop je dan niet juist het gevaar dat mensen na verloop van tijd juist geen berichtjes meer sturen omdat je vaak toch niet reageert omdat je er niet bent?
The boy that cried wolf MSN ;)

(Beetje offtopic, maar soms is het nuttig om na te denken over de implicaties die sommige dingen kunnen hebben :) )
Ik heb ook standaard een paar mensen die 24/7 op afwezig staan, die computer van hun staat gewoon altijd aan of ze er nu achter zitten of niet. De status veranderd niet eens naar online zodra ze erachter gaan, want dat hebben ze uit gezet. Ik spreek ze dan ook nooit als eerste aan, aangezien de kans groot is dat ze er toch niet zijn.

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Online zijn terwijl je offline bent kan NIET. Dus OF je bent altijd online, en dan moet je dus met een server werken als je pc niet aan mag blijven. OF je bent niet online.

Iets anders bestaat niet, je kunt niet "fake online" zijn.

• killerdemon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23-11 15:36
OP is aan het trollen?

Zoniet: Komop nou, dit kan toch niet hier. Het is toch geen noobs.net?

Verwijderd

Topicstarter
Ok thanks for the info.
killerdemon schreef op donderdag 04 november 2010 @ 14:14:
OP is aan het trollen?

Zoniet: Komop nou, dit kan toch niet hier. Het is toch geen noobs.net?
Nee, het is Gathering of Tweakers - Experience Required.

Wie zich zo ergert aan een topic; wees is flexible, ik probeer ook gewoon een antwoord op mijn vraag te vinden.

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2010 14:16 ]

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23-11 20:57

Matis

Rubber Rocket

Verwijderd schreef op donderdag 04 november 2010 @ 14:15:
Ok thanks for the info. En wie zich zo ergert aan een topic; wees is flexible, ik probeer ook gewoon een antwoord op mijn vraag te vinden.
Dat antwoord heb je al meerdere malen gehad.

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Verwijderd

Topicstarter
Ja, alleen jullie spreken elkaar ook tegen. De een zegt ja, de ander zegt nee, de ander zegt weer 'dat er misschien wel sites voor zijn', etc. Ik vraag door omdat ik graag een antwoord wil op mijn vraag. Snap e vous? Wees is flexibel.

Ik ga hier ook verder geen ruzie over zoeken. Helemaal geen zin in. Jullie weten mijn mening dus dit was mijn laatste post hier.

• anandus
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 04 november 2010 @ 14:21:
Ja, alleen jullie spreken elkaar ook tegen. De een zegt ja, de ander zegt nee, de ander zegt weer 'dat er misschien wel sites voor zijn', etc. Ik vraag door omdat ik graag een antwoord wil op mijn vraag. Snap e vous?
In principe kan het niet, maar via een omweg, zoals een dedicated server, telefoon of schimmige sites kan het wel.

• itsalwaysme
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20-11 10:29

itsalwaysme

Graast voor DB

Verwijderd schreef op donderdag 04 november 2010 @ 14:21:
Ja, alleen jullie spreken elkaar ook tegen. De een zegt ja, de ander zegt nee, de ander zegt weer 'dat er misschien wel sites voor zijn', etc. Ik vraag door omdat ik graag een antwoord wil op mijn vraag. Snap e vous? Wees is flexibel.

Ik ga hier ook verder geen ruzie over zoeken. Helemaal geen zin in. Jullie weten mijn mening dus dit was mijn laatste post hier.
volgens mij zijn er weinig mensen die ja zeggen. Zeg maar geen mensen.
Niet als je je pc uitzet/in slaapstand zit.

En er zijn geen sites voor die te vertrouwen zijn.

Volgens mij snap je het niet, of wil je het niet snappen..

Graast voor Division Brabant
It's hardware that makes a machine. It's software that makes it work (most of the time).

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:56
Gewoon lekker slaapstand uitzetten, of het feit accepteren dat je wordt uitgelogd, of je pc aan laten staan. Als je kennelijk zo populair bent dat je continu berichten moet kunnen ontvangen maakt het niet uit of je pc nou een paar minuten meer aan staat.
En anders is er altijd SMS nog ;)

• Lelletje
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14:59
Of ga anders 'pingen' wat hier geweldig werkt !

Begon 1 vriend van me met een blackberry, nu heb ik inmiddels 56 personen met een blackberry met wie ik regelmatig ping...

Zo ben je online, maar toch ook weer niet!

• Flowmo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:37
Is het nou echt zo belangrijk dat je via msn berichten blijft ontvangen? Als mensen je nodig hebben, dan bellen of sms'en ze je wel. Daarnaast, als je pc op standby staat dan zit je er ook niet achter en heeft het geen zin om msn berichten te blijven ontvangen omdat je ze toch niet leest. Misschien later wel, maar dan zijn mogelijk die mensen ook alweer offline.

Koop anders een smartphone met een messenger client erop, zet dit constant aan en leg je phone op je nachtkastje als je slaapt, dan kunnen mensen je nog wel om 3 uur 's nachts storen op msn...

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:12
Om het even te verduidelijken: als je PC in de slaapstand gaat wordt je netwerkverbinding in principe gekilled. Alles wat een actieve verbinding nodig heeft, zoals MSN gaat dan niet meer werken, ongeacht.

Je zult dus ergens IETS moeten hebben wat online blijft, zoals een server, een telefoon, whatever.

Persoonlijk vind ik NIETS zo irritant als mensen die constant MSN aan hebben staan terwijl ze er niet zijn. Zeker met die 100 manieren van communiceren die we heden ten daags hebben boeit MSN nou ook weer niet zoveel.

[ Voor 26% gewijzigd door Luuk1983 op 04-11-2010 14:37 ]

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Flowmo schreef op donderdag 04 november 2010 @ 14:33:
Is het nou echt zo belangrijk dat je via msn berichten blijft ontvangen? Als mensen je nodig hebben, dan bellen of sms'en ze je wel. Daarnaast, als je pc op standby staat dan zit je er ook niet achter en heeft het geen zin om msn berichten te blijven ontvangen omdat je ze toch niet leest. Misschien later wel, maar dan zijn mogelijk die mensen ook alweer offline.

Koop anders een smartphone met een messenger client erop, zet dit constant aan en leg je phone op je nachtkastje als je slaapt, dan kunnen mensen je nog wel om 3 uur 's nachts storen op msn...
Met Ebuddy is het mogelijk om om je COMPUTER en op je MOBIEL online te zijn ( Tegelijkertijd ). Steker nog, als iemand iets tegen je zegt op het ene device, dan krijg je het bericht ook op het andere device! Woei !

Dus 24/7 Ebuddy online op je mobiel, en fatsoenlijk chatten op je computer. Tenminste, zo doe ik het O-)

• Zandpad
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12:48
NeoMe schreef op donderdag 04 november 2010 @ 14:37:
[...]

Met Ebuddy is het mogelijk om om je COMPUTER en op je MOBIEL online te zijn ( Tegelijkertijd ). Steker nog, als iemand iets tegen je zegt op het ene device, dan krijg je het bericht ook op het andere device! Woei !

Dus 24/7 Ebuddy online op je mobiel, en fatsoenlijk chatten op je computer. Tenminste, zo doe ik het O-)
De huidige versies van Windows Live Messenger kunnen dat ook?
In het geval dat zowel mijn laptop, als mijn pc als mijn telefoon msn heeft aan staan krijg ik drie keer het zelfde bericht?

Ontopic, MSN kan niet draaien zonder actieve verbinding. Dit gaat je dus ook never nooit niet lukken zonder remote desktop/server/website/app.

[ Voor 10% gewijzigd door Zandpad op 04-11-2010 14:39 ]

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-11 15:00
Laten we hier nu maar mee ophouden.

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.