Toon posts:

Tijdelijk mobiel internet op laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 425 views

Onderwerpen

• MeltedForest
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 08:29
Ik ben net verhuisd en moet nog een aantal weken wachten op mijn glasvezelaansluiting. Nu wil ik eigenlijk voor die paar weken een tijdelijke mobiele verbinding, wel onbeperkt natuurlijk. Nu vind ik overal mobiel internet waar je meteen een jaar (of 2) aan vast zit, maar ik wil het eigenlijk voor 1 maand. Is dat mogelijk? Of is er misschien een pre-paid mogelijkheid? Ik heb gezocht maar kan het zo snel niet vinden.

[Voor 6% gewijzigd door MeltedForest op 04-11-2010 11:19]

• loser180
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 01-08 10:59
Dan ben je niet heel goed in zoeken ;)

http://www.google.nl/sear...e+zoeken&aq=6&oq=prepaid+

en dan bv: http://www.prepaidmobielinternet.com/.

Maar je zou natuurlijk ook de internet verbinding op je gsm kunnen delen als je dat hebt?

Jouw naam in onder mijn Post

• j_v_malsen
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 14:59
Vodafone heeft het prepaid

For rent

• MeltedForest
Ik bedoel eigenlijk meer of er iets bestaat als: 1 maand onbeperkt mobiel internet voor 40 euro ofzo.
Volgens mij als ik 20 euro bij Vodafone betaal voor 350MB zit ik er zo doorheen (vooral met dat hyves games gedrag van mijn vriendin :+).

• Neodymium
  • Registratie: juli 2007
  • Niet online

Neodymium

De Baron van 't Westen

Is er niet, je betaald vaak 40€-50€ aansluitingskosten en dan nog mandelijse kosten van 30€-40€. samen dus ruim 100€ voor 1 maand. Toptip; bel even bij de buren aan! Leg 20€ neer, en vooral lachen en ja knikken!

N00dlesoup alleen op afhalen (4,29EUR)

• TECHcrime
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 17:23
Mijn buren gingen verhuizen en het internet was 3 weken te vroeg afgesloten.
Ze kwamen aanbellen met de vraag of ze mijn draadloos mochten gebruiken. Uiteindelijk heb ik gewoon een kabel naar boven gegooid.

Na die 3 weken kwamen ze aan met een fles wijn en wat biertjes.
Maar ik denk dat als je 20 euro van te voren neerlegt en achteraf nog met een wijntje komt (Als verrassing) dat je dan een heel eind zult komen.
Werkt btw ook goed om het contact goed te houden ;)

• MeltedForest
Gebruik maken van de buren heb ik ook nog aan gedacht natuurlijk en als ik die 20 euro geef zal dat wel de goedkoopste optie zijn. Was gewoon opzoek naar andere mogelijkheden om de buren niet lastig te hoeven vallen en vragen om hun WPA2 key.

Maar dat ga ik nu alsnog maar doen >:)

• TECHcrime
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 17:23
hoever zou een kabel trekken zijn?

• MeltedForest
Kabel is wellicht makkelijker ja (rijtjeshuis), maar het probleem daarmee is dat ik dat niet door de tuin wil hebben lopen maar dan gewoon binnenlangs moet via de kruipruimte ofzo. Maar of mijn buren daar op zitten te wachten..

• MeltedForest
Thanks voor dat topic. Die Vodafone Internet Blox is een goede! Zoiets zocht ik. Mochten de buren dan moeilijk doen is het een kwestie van simkaartje kopen en gaan :).

• RoD
  • Registratie: september 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Oftewel, dit is prima te vinden. Voortaan dus wat beter zoeken.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee