Sinds gisteren heb ik de koptelefoon vmoda crossfade lp gekocht.
Voor mijn doen een goede koptelefoon die de beste kwaliteit muziek moet opspelen om hem zo optimaal te benutten. Dit zijn de specs
.
Frequency Response: 5 Hz - 30 kHz
Impedance: 32 Ohms
Speaker Driver: patent pending 50mm Dual-Diaphragm High-Definition Driver
Cables: Kevlar® reinforced, 69" stereo audio cable and 36" remote/mic cable
Plug: 45 degree, 24k gold-plated 3.5 mm (1/8") stereo plug
Adapter: 3.5mm (1/8") to ?" adapter included
Weight: 280g
Warranty: One-year V-MODA premier warranty and Replay Replacement Program
Nu is de muziek stijl die ik luister 99% hardstyle en dan 75% livesets en 25% losse nummers.
De meeste livesets zijn 128/142kbsen sporadisch 320kbs. Dit komt omdat de livesets vaak via de radio wordt uitgezonden. Gister heb ik 1 liveset kunnen vinden in WAV formaat en het was gelijk 1142kbs.
Het bestand is dan ook 10 keer zo groot als WAV
Nu de vragen. Is het de moeite om alles in WAV of hoor je het verschil niet tussen WAV en 128/320kbs mp3?
Maakt het uit waarmee je het afspeelt ? Zit nu veel in de trein waardoor ik alles op mijn iPad luister. Thuis heb ik ac Ryan icm een receiver van marantz staan, kan het geluid dan beter klinken ?
Zouden jullie veel tijd stoppen in het zoeken naar wav of gewoon 320kbs accepteren ?
Voor mijn doen een goede koptelefoon die de beste kwaliteit muziek moet opspelen om hem zo optimaal te benutten. Dit zijn de specs
.
Frequency Response: 5 Hz - 30 kHz
Impedance: 32 Ohms
Speaker Driver: patent pending 50mm Dual-Diaphragm High-Definition Driver
Cables: Kevlar® reinforced, 69" stereo audio cable and 36" remote/mic cable
Plug: 45 degree, 24k gold-plated 3.5 mm (1/8") stereo plug
Adapter: 3.5mm (1/8") to ?" adapter included
Weight: 280g
Warranty: One-year V-MODA premier warranty and Replay Replacement Program
Nu is de muziek stijl die ik luister 99% hardstyle en dan 75% livesets en 25% losse nummers.
De meeste livesets zijn 128/142kbsen sporadisch 320kbs. Dit komt omdat de livesets vaak via de radio wordt uitgezonden. Gister heb ik 1 liveset kunnen vinden in WAV formaat en het was gelijk 1142kbs.
Het bestand is dan ook 10 keer zo groot als WAV
Nu de vragen. Is het de moeite om alles in WAV of hoor je het verschil niet tussen WAV en 128/320kbs mp3?
Maakt het uit waarmee je het afspeelt ? Zit nu veel in de trein waardoor ik alles op mijn iPad luister. Thuis heb ik ac Ryan icm een receiver van marantz staan, kan het geluid dan beter klinken ?
Zouden jullie veel tijd stoppen in het zoeken naar wav of gewoon 320kbs accepteren ?