Toon posts:

PS3 op Monitor

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• Jeanski
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 18-05 00:00
Goeieavond, heb een klein probleempje

heb dus een ps3 en een PB maestro 222ws monitor, ik krijg geen beeld
gebruik hiervoor een hdmi kabel

meer weet ik er echt niet over te zeggen :P heb geprobeert eerst de settings te veranderen op ps3 met tv en daarna terug te proberen op monitor

heb ook geprobeert power-knop 15 secondjes ofzo (van uit --> aan --> opnieuw uit) ingedrukt

het is een full hd 1080p monitor dus ik snap niet wrm het niet simpelweg gaat

Thanks,
Jean

• v8power67
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 22:16

v8power67

Psn: Mausosaurus

doet deze hdmi kabel het wel op je tv ??
misschien hdmi kabeltje kaduuk. anders zou ik het niet weten.
werkt je pc wel op hdmi op je monitor. misschien hdmi kapot van monitor.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• johnkeates
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 14-09 21:36
Je monitor heeft HDCP, misschien dat het beter werkt als je een HDMI naar DVI kabel gebruikt.
Andere optie is dat je gewoon de verkeerde input geselecteerd hebt.

• Jeanski
input is correct geselecteerd
en de tv is een ouwe, die werkt met rood-wit-geel (ik weet nog steeds niet hoe dat heet:P)
aan de kabel zelf scheelt niets, daarstraks getest.
Wil 1 scherm voor pc + ps3 dus moet ik VGA voor pc en HDMI voor ps3 gebruiken... ik denk dat johnkeates gelijk heeft; ik vind het pokkeidioot dat HDMI->HDMI niet werkt in dit geval:/ waarom is het toch zo dat het nooit werkt zoals het zou moeten werken ...
merci

• GAIAjohan
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 21:18
Hier werkt het prima op een LG W2261V. Ligt het niet aan je scherm?
PC zit via DVI, PS3 met HDMI..

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 2480Wp @ 260° West, 35° helling PVOutput

• psychoclown
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 18:24

psychoclown

Back in black

Gezien het een vraag/probleem betreft, verplaatst naar Spielerij - Problemen & Vragen.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• Jeanski
dank u psycho, vond niet meteen waar ik deze kon plaatsen :)
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee