Toon posts:

Casema internet :'(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb casema basic, kan hiet geen plus of prenuim krijgen..

En al ik een online game speeld en iemand gaat online bij mij in de buurt en die gaat downloaden..heb ik gelijk 3000 ping :( degene die casema basic heeft, wil ik aan vragen of jullie dit ook hebben ;)

Verwijderd

ROFLMAO :D:D:D:D:D Dit is toch een geintje hoop ik :? :D

Verwijderd

Ueh.......boeiend!!!!

Ik heb slownera en das nog kutter, hoor je me toch ook niet over :)

Verwijderd

Op Wednesday 14 March 2001 02:56 schreef --BoBo-- het volgende:
Ueh.......boeiend!!!!

Ik heb slownera en das nog kutter, hoor je me toch ook niet over :)
Lul niet man, Sonera is lang niet zo verrot als Casema. Ik zit hiet gewoon met een SERIELE modem. Ja, zoeen ja, uit het jaar 0. Daar kun je dus gewoon niet meer dan 115200 bps mee halen. Met Sonera KAN het tenminste nog...

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Het systeem dat Casema voor het Basisabbonement gebruikt (DeltaKabel) is niet geschikt om mee te gamen. Pakketjes worden niet per pakketje het internet opgezet, maar worden in de "hold" gezet totdat ze er bijv. 10 bij elkaar hebben, en dan wordt alles in een keer verstuurd. Voor downloaden eigenlijk niet zo'n probleem (bij Casema is alles een probleem eigenlijk) maar voor de pingsnelheid funest.

Tis vervelend, maar als je online wilt gamen zul je echt van Casema Basis af moeten. Ikzelf heb jaren lang een Kabelfoon abbo gehad met hetzelfde type modem (nu gelukkig Terayon) en om te gamen gebruikte ik altijd weer een gewoon modem (dus met telefoonkosten) omdat dat de enige werkbare oplossing is. Nu was dat voor mij niet zo'n probleem, ik speelde hooguit een paar uur per week games online, maar als je meer wilt gaat het dus weer in de kosten lopen.

Games = geen casema basis, punt uit. Nu opgeven, een betere ping krijg je niet tenzij je om 4 uur s'nachts wil spelen. En zelfs dan blijft ie meestal boven de 500 ms.

Oplossing1: ISDN/analoog met telefoonkosten.
Oplossing2: ADSL, en/of Casema Plus/Premium met COm21 modem.

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

Verwijderd

Op Wednesday 14 March 2001 11:47 schreef maartena het volgende:
Het systeem dat Casema voor het Basisabbonement gebruikt (DeltaKabel) is niet geschikt om mee te gamen. Pakketjes worden niet per pakketje het internet opgezet, maar worden in de "hold" gezet totdat ze er bijv. 10 bij elkaar hebben, en dan wordt alles in een keer verstuurd. Voor downloaden eigenlijk niet zo'n probleem (bij Casema is alles een probleem eigenlijk) maar voor de pingsnelheid funest.

Tis vervelend, maar als je online wilt gamen zul je echt van Casema Basis af moeten. Ikzelf heb jaren lang een Kabelfoon abbo gehad met hetzelfde type modem (nu gelukkig Terayon) en om te gamen gebruikte ik altijd weer een gewoon modem (dus met telefoonkosten) omdat dat de enige werkbare oplossing is. Nu was dat voor mij niet zo'n probleem, ik speelde hooguit een paar uur per week games online, maar als je meer wilt gaat het dus weer in de kosten lopen.

Games = geen casema basis, punt uit. Nu opgeven, een betere ping krijg je niet tenzij je om 4 uur s'nachts wil spelen. En zelfs dan blijft ie meestal boven de 500 ms.

Oplossing1: ISDN/analoog met telefoonkosten.
Oplossing2: ADSL, en/of Casema Plus/Premium met COm21 modem.
Wat een flauwe kul man.
Ik heb Casema en ik speel dagelijks TFC en heb een gemiddelde ping van tussen de 150-200.
Uitschieters heb ik ook wel eens van 4000 maar dat duurt maar even en kan ik gewoon uren achter elkaar fraggen.

Owwwja...heb gewoon basic abbo.

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Heb ook basic abbo, kan alleen savonds na 2300 uur en tot 1400 counter-strike spelen[ping tussen de 200 en 400], met nog steeds lag's tussendoor.
Voor de rest vliegt m'n ping continu naar de 3000 ofzo.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Pagina: 1