Hallo allemaal,
Ik heb nu een tijdje een Samsung LEDtv C6000.
Nu wil ik deze televisie al een tijdje op mijn draadloos netwerk toevoegen maar heb nog even geen idee hoe.
En in het boekje spreken ze over de Samsung Wireless LAN Adapter (WIS09ABGN) of een draadloze router.
Nu staat mijn router in de meterkast dus deze komt niet echt in de buurt van mijn televisie.
Nu heb ik een aantal vraagjes en ik hoop dat jullie een antwoord weten.
1. Wat is de meerwaarde van de Samsung Wireless LAN Adapter (WIS09ABGN) die iets van 80 euro kost (via tweakers heb ik gezien dat ie maar 55 euro kan kosten --> nog vrij prijzig)
2. Zijn er alternatieven voor die adapter (zou een wireless bridge misschien werken)?
3. Heeft iemand enig idee wat Allshare precies inhoud en hoe dit werkt?
4. En kan iemand mij uitleggen wat Anynet + inhoud en hoe dit werkt.
Waarschijnlijk zijn hier vast al meer vragen over geweest maar kon niet echt iets duidelijks vinden hierover.
Ik hoop dat jullie antwoord kunnen geven op mijn vragen!
Groeten
Wouter
Ik heb nu een tijdje een Samsung LEDtv C6000.
Nu wil ik deze televisie al een tijdje op mijn draadloos netwerk toevoegen maar heb nog even geen idee hoe.
En in het boekje spreken ze over de Samsung Wireless LAN Adapter (WIS09ABGN) of een draadloze router.
Nu staat mijn router in de meterkast dus deze komt niet echt in de buurt van mijn televisie.
Nu heb ik een aantal vraagjes en ik hoop dat jullie een antwoord weten.
1. Wat is de meerwaarde van de Samsung Wireless LAN Adapter (WIS09ABGN) die iets van 80 euro kost (via tweakers heb ik gezien dat ie maar 55 euro kan kosten --> nog vrij prijzig)
2. Zijn er alternatieven voor die adapter (zou een wireless bridge misschien werken)?
3. Heeft iemand enig idee wat Allshare precies inhoud en hoe dit werkt?
4. En kan iemand mij uitleggen wat Anynet + inhoud en hoe dit werkt.
Waarschijnlijk zijn hier vast al meer vragen over geweest maar kon niet echt iets duidelijks vinden hierover.
Ik hoop dat jullie antwoord kunnen geven op mijn vragen!
Groeten
Wouter