Toon posts:

Nieuwe computer

Pagina: 1
Acties:
  • 259 views

• Fastclaimer
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 31-03-2018
Ik hoop dat ik het hier goed post, ik ben van plan een nieuwe computer te kopen.
Ik had dit in gedachten:
gallery: Fastclaimer
Ik zet er dan eerst de videokaart van mijn oude computer in. (nividia geforce 9500GT)
Maar ik weet niet of ik dit ga redden met mijn voeding? (350 Watt)
Ik gebruik eerst de stock koeler wel, heb eerst geen geld meer voor een andere :P
Mijn vraag is of dit allemaal gaat passen , en zal mijn voeding het redden?
En is dit een goed moederbord om een beetje mee te gaan overclocken? (daar begin ik pas aan als ik een nieuwe koeler heb)

Mvg Niels

[Voor 10% gewijzigd door Fastclaimer op 03-11-2010 20:39]

• F.West98
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 01:52

F.West98

Alweer 12 jaar hier

Dit moet passen hoor.
350w is wel genoeg

2x Dell UP2716D | i7 6700K | 64GB RAM | Samsung 850 1TB | ASUS ROG Maximus VIII Formula | GTX960
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

• Arunia
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 22:33
Welk merk voeding heb je? Dat maakt nogal een verschil namelijk. Welke hardware heb je in je huidige computer? Volgens mij is er een topic waar je het beter in kunt vragen dan een nieuw topic.

• Chris_NL
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 13-09 21:58
Waarschijnlijk gaat jouw voeding dit wel gewoon redden. Maar als je overclocken en een stockkoeler wilt gaan combineren, kan je wel rekenen op een enorme herrie, en heel ver kan je niet komen. Met alle moederborden die je nu koopt van een goed merk is het overclocken wel mogelijk. Speciale features, zoals de multiplier aanpassen (black editions) of cores unlocken (lukt niet met die proc) kunnen niet met alle borden, daarvoor moet je even googelen.

• Fastclaimer
Ik was sowieso niet van plan om met de stock koeler over te gaan clocken :)
Voeding is geen top merk :P
Mijn oude pc:
amd athlon 3200+
asus a8n-e
2 gb geheugen
350w voeding
250gb hardeschijf

• Fastclaimer
Owja ik had nog een vraag, welke geheugen zou ik bestellen?
deze: pricewatch: GeIL Value Dual Channel GV34GB1066C7DC
of pricewatch: Corsair CMV4GX3M2A1333C9
of zal er geen verschil in zitten?

• Ed_L
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 21:38

Ed_L

Crew Council
Ik dacht dat we inmiddels toch wel wisten dat dit soort zaken in de BBG thuis horen, heren....
Best Buy Guide overzichtstopic
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee