Toon posts:

[Hi] Gebeld door niet bellende telefoon(nummer)

Pagina: 1
Acties:

• Keess
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 22-07-2019
Ik zit zojuist op de bank en de telefoon van mijn vriendin gaat, ik kijk op het display en mijn naam staat er, raar want volgens mij ligt mijn telefoon op de keukentafel, mijn vriendin is niet in de huiskamer dus ik denk die belt mij met mijn telefoon, grapje..?

Ik neem op, storend/krakend geluid.. Hallo? Niks. Kijk ik op de keukentafel, en jawel, daar ligt mijn telefoon, dus ik hou mijn telefoon tegen m'n oor, hoor niks, belt ook niet, verbinding is dan nog steeds actief.

Na een seconde of 10 werd de verbinding aan de andere kant verbroken. In mijn oproepenlijst staat ook niet het nummer van mijn vriendin.

De 2 nummers zijn op geen manier aan elkaar gekoppeld, beiden 2 simpele Nokia telefoons.

Super vaag vind ik dit. Heeft iemand hier een verklaring voor? Het lijkt mij dat dit vanuit het Hi netwerk moet komen, dat de ene telefoon ''per ongeluk" een één of ander signaal opvangt?

:?

• Bloemstukje
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 19:42
Ik heb laatst wel iets gelezen over een bepaald soort telefoon welke steeds ging bellen automatisch wanneer je hem lockte. Geloof alleen dat hij zichzelf belde. Misschien iets om over te googlen ?

gewoon nee.

• Keess
Het rare is dus ook dat mijn telefoon zonder een verbinding te hebben een ander nummer belt, de telefoon die er 2 meter vandaan ligt nog wel.

Google geeft genoeg resultaten over gebeld worden door je eigen nummer, deze situatie ben ik nog niet tegen gekomen.

• Hugo__Boss
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 11-09 14:02
Wordt je nummer niet ergens misbruikt? Niet perse ten koste van jou, maar dat ten onrechte jouw nummer mee naar buiten wordt gestuurd door de beller?

• Keess
Is dat überhaupt mogelijk? Waarschijnlijk wel voor de provider. Maar dan blijft het nog raar dat de telefoon 2 meter ervandaan gebeld wordt.

Heb op internet niets kunnen vinden, ga straks als ik tijd heb maar even bellen met Hi/KPN denk ik, ben toch wel benieuwd.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee