Beste Tweakers,
Ik heb sinds vandaag mijn gtx 460 aangesloten met hdmi op mijn 50" plasma tv.
Nu heb ik twee problemen welke het mij niet lukt om op te lossen.
Nummer 1 is dat als ik de resolutie op 1920X1080 zet dat er af en toe een gekleurd lijntje door het beeld heen schiet. (alsof er data weg valt).
Zet ik de res op 1280x720 dan is er niks aan de hand.
Dit is alleen op mijn plasma en niet op mijn twee lcd monitoren.
Nummer 2 is dat het mij niet lukt om DTS bitstream naar mijn receiver te sturen.
Ik begrijp dat VLC dit nog niet onderteunt voor de gtx 460 maar ik vind nergens een manier om (met welke player dan ook) een .mkv met DTS audio als DTS af te laten op mijn receiver met het DTS icoontje brandend op de receiver.
De receiver die ik gebruik is een sony str-ks100.
Weten jullie wellicht wat ik moet doen om deze problemen te verhelpen?
*edit* de laatste drivers heb ik al gedownload, ook heb ik meerdere players getest.
Ik heb sinds vandaag mijn gtx 460 aangesloten met hdmi op mijn 50" plasma tv.
Nu heb ik twee problemen welke het mij niet lukt om op te lossen.
Nummer 1 is dat als ik de resolutie op 1920X1080 zet dat er af en toe een gekleurd lijntje door het beeld heen schiet. (alsof er data weg valt).
Zet ik de res op 1280x720 dan is er niks aan de hand.
Dit is alleen op mijn plasma en niet op mijn twee lcd monitoren.
Nummer 2 is dat het mij niet lukt om DTS bitstream naar mijn receiver te sturen.
Ik begrijp dat VLC dit nog niet onderteunt voor de gtx 460 maar ik vind nergens een manier om (met welke player dan ook) een .mkv met DTS audio als DTS af te laten op mijn receiver met het DTS icoontje brandend op de receiver.
De receiver die ik gebruik is een sony str-ks100.
Weten jullie wellicht wat ik moet doen om deze problemen te verhelpen?
*edit* de laatste drivers heb ik al gedownload, ook heb ik meerdere players getest.
[ Voor 4% gewijzigd door Nism0 op 03-11-2010 19:23 ]