Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bart hermans
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20-09-2021
Hey tweakers (=

Een paar dagen terug wilde ik eens een lekker potje zombies knallen maar toen ik mijn maat wilde joinen stond er ineens in mijn beeld dat ik gebanned was..... Ik kon het niet geloven totdat ik het ook bij de VAC status Left for Dead 2 zag staan. Ik dus eerst een Ask a question aangemaakt op steam , maar daar werd ik afgewezen en was het mijn eigen probleem( dit had ik al verwacht) ze snapten wel waarom ik het hier niet mee eens was....
Een maat van me was ook al eens eerder gebanned zonder reden een paar dagen later kreeg hij te horen dat het een fout in het VAC systeem was na eerst 10 keer afgewezen te zijn bij de support. Ik kan wel zeggen maat dat zegt elke kiddo die eens een wallhack heeft gebruikt dus dat haalde niet veel uit ik wilde gewoon de reden weten hoe en wanneer maar deze werd niet vrijgegeven alleen omdat dat systeem zei dat ik gebanned was dan blijf ik gebanned 8)7 . Mijn vraag dus is er nog een andere manier om steam te contacteren dan "Ask A question" .

Groet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:47

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Waarom ben je dan gebanned? :+ Aangezien je zelf al zegt dat je had verwacht dat hij is afgewezen doet mij vermoeden dat jij zelf al weet dat jij dingen hebt gedaan die niet mogen :)

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 21:55

Brons

Fail!

Voordat mensen zeggen dat VAC perfect is en dat hij dus terecht een ban heeft: niet zo lang geleden zijn nog duizenden mensen onterecht geblokkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bart hermans
Uhm nee ut enigste wat ik gebruik is een console unlocker omdat ik mods wil spelen op cod 6 maar ik bedoel cheaten en dan het risico lopen om mijn game kwijt te raken en zowiezo cheaten lost niks op alleen een hoop gefrustreerde gamers in die server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:47

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

bart hermans schreef op woensdag 03 november 2010 @ 18:14:
Uhm nee ut enigste wat ik gebruik is een console unlocker omdat ik mods wil spelen op cod 6 maar ik bedoel cheaten en dan het risico lopen om mijn game kwijt te raken en zowiezo cheaten lost niks op alleen een hoop gefrustreerde gamers in die server.
Zou het kunnen zijn dat ze die hebben gezien tijdens L4D2? En je daarom hebben gebanned?

Ik zou bij Valve blijven vragen waarom je precies gebanned bent. Want volgens mij weet je het zelf nog niet eens... :+ Mocht het terecht zijn take it like a man en je weet dat je niet stout mag zijn :+ Anders zou ik er zeker zaak van maken en net zolang doorgaan totdat zij zwichten want het is tenslotte onterecht ;)

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bart hermans
Ja tuurlijk maar ze willen gewoon niks vrijgeven en natuurlijk als het gewoon door die unlocker komt indd dat tak e ik het like a men :P :P maar het gaat mij meer om het pinciepe en natuurlijk ook om dat spel ik bedoel ik heb er tenslotte geld voor betaald. Voor het zelfde geld is het gewoon onterecht geweest maar ik wilde eigenlijk weten op watvoor manieren steam nog meer te contacteren is dan dat "Ask A Question" ?

Groet
Pagina: 1