Toon posts:

[gezocht] Voeding met langere voeding kabels

Pagina: 1
Acties:

• Unflux
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 09-10-2019

Unflux

mv crisis > /dev/null

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik ben nu al een tijdje aan het kijken naar een Voeding met wat langere voeding kabels dan de Voeding die ik nu heb. Die ik nu heb komt uit de jaren 90 zegmaar, hij doet het goed, alleen sinds kort maakt hij rare geluiden en past hij niet in mijn net nieuwe kast "cooler-master-cm-690-ii-advanced"

Nu hangt hij ongv. zo in mijn kast, hij rust niet op het gedeelte waar hij zou moeten liggen/rusten.

Maar hangt inprincipe aan de hoofd kabel ( die aan het moederbord vast zit, maar dit is nu zo gespannen dat hij ieder moment kan knappen :)

Huidige situatie:

Dus weet iemand een redelijke voeding , boven de 300W die lekker lange kabels heeft. Of in iedere geval voldoende lengte voor de behuizing die ik heb xd

Thnx alvast

"But we are hackers and hackers have black terminals with green font colors!" - John Nunemaker

• stftweaker
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 22-09 09:08
je heb hiervoor toch ook verleng kabels?

How are you doing?

• FastFred
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 22:51
Iedere voeding van tegenwoordig heeft kabels lang genoeg hier voor ;)

pssst, Seat kopen? https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2073162

• Unflux
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 09-10-2019

Unflux

mv crisis > /dev/null

Topicstarter
Ok, thnx. dan bestel ik gewoon een normale rond de 50-60 euro, die zou er denk ik wel aan voldoen

"But we are hackers and hackers have black terminals with green font colors!" - John Nunemaker

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee