Zoals in de titel is weergegeven functioneren mijn gadgets niet meer zoals ze normaal gesproken behoren te werken. In de onderstaande screenshot is het goed te zien wat er verkeerd gaat:

Zoals te zien is gaan er meerdere dingen fout:
- Klok gadget is een zwart vierkant geworden;
- Processorcontrole gadget is een wit blokje geworden;
- Everest gadget wordt maar voor een klein gedeelte weergegeven;
- Rssfeeds gadget is zelfs helemaal verdwenen.
Na wat onderzoek met google zijn er verschillende oplossingen voorgedragen bij mensen die hetzelfde probleem hadden, helaas helpt geen van allen:
- Registeren van een aantal .dlls, dit is de meest genoemde oplossing ao hier;
- Internet explorer instelling herstellen naar default waardes, kan zo de link niet meer vinden waar dit als oplossing werd gegeven;
- Gadgetfunctionaliteit via configuratiescherm uitschakelen, computer opnieuw opstarten, en functionaliteit weer inschakelen;
- Videokaart drivers opnieuw geïnstalleerd (ati catalyst 10.10).
Om te testen heb ik ook een schoon nieuw windows account aangemaakt om te kijken of het probleem zich daar ook voordoet. Binnen dit account functioneren ze gewoon zoals het hoord. Het probleem zit dus ergens in de software, instellingen of drivers van deze account. Het enigste wat is gewijzigd in de laatste 2 weken is dat ik de nieuwe medal of honor heb geïnstalleerd (erg tegenvallende game trouwens
). Maar na de installatie van dit spel werkten de gadgets nog gewoon naar behoren, het probleem deed zich pas na een paar dagen voor. Toch medal of honor even gedeinstalleerd maar dat mocht ook niet baten.
De vraag is dus nu, heeft iemand van jullie dit probleem ook (gehad), of nog belangrijker heeft iemand dit probleem op kunnen oplossen?

Zoals te zien is gaan er meerdere dingen fout:
- Klok gadget is een zwart vierkant geworden;
- Processorcontrole gadget is een wit blokje geworden;
- Everest gadget wordt maar voor een klein gedeelte weergegeven;
- Rssfeeds gadget is zelfs helemaal verdwenen.
Na wat onderzoek met google zijn er verschillende oplossingen voorgedragen bij mensen die hetzelfde probleem hadden, helaas helpt geen van allen:
- Registeren van een aantal .dlls, dit is de meest genoemde oplossing ao hier;
- Internet explorer instelling herstellen naar default waardes, kan zo de link niet meer vinden waar dit als oplossing werd gegeven;
- Gadgetfunctionaliteit via configuratiescherm uitschakelen, computer opnieuw opstarten, en functionaliteit weer inschakelen;
- Videokaart drivers opnieuw geïnstalleerd (ati catalyst 10.10).
Om te testen heb ik ook een schoon nieuw windows account aangemaakt om te kijken of het probleem zich daar ook voordoet. Binnen dit account functioneren ze gewoon zoals het hoord. Het probleem zit dus ergens in de software, instellingen of drivers van deze account. Het enigste wat is gewijzigd in de laatste 2 weken is dat ik de nieuwe medal of honor heb geïnstalleerd (erg tegenvallende game trouwens

De vraag is dus nu, heeft iemand van jullie dit probleem ook (gehad), of nog belangrijker heeft iemand dit probleem op kunnen oplossen?
PSN-id: karlbani / Steam-id: karlbani