Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Ruben1992
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-12-2023
Hey, ik weet niet precies of dit zo op de goede plek staat, maar toch maar even op de gok.
Ik heb namelijk het volgende probleem:

Mijn vriendin en ik willen graag pingen via Whatsapp. Ik heb een iPhone, en dat werkt allemaal prima. Mijn vriendin heeft een Nokia 5800 XpressMusic, waar ook whatsapp voor te downloaden is, en dat hebben we ook gedaan. Ze heeft geen mobiel internet abo, ze wil gewoon berichtjes sturen over Wifi. Dus ik heb alle hotspots van live.vodafone.com eruit gehaald, maar whatsapp blijft maar beltegoed slurpen van haar.
Hoe ga ik dit nu oplossen? Ze wordt overspoelt met smsjes van vodafone dat ze moet opwaarderen. Ze is wel gewoon verbonden met wifi.

thanks

[ Voor 5% gewijzigd door Ruben1992 op 03-11-2010 16:41 ]

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:42

hilgo

Clear your mind of can't.

Heb je ook alle toegangspunten naar internet verwijderd uit je telefoon? (zie ook de opmerking van thealterego1 die uit de search naar voren kwam...)
Op het engelse Nokia forum zeggen ze dit: Menu-->Settings-->Connectivity-->Destinations-->Select (one by one..)-->Manage-->Delete.

Discogs

• Ruben1992
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-12-2023
Ja dit heb ik al gedaan :)
werkt niet..

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-11 17:36

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Al gedacht aan een internet bundel? Kan overall alsnog een hoop geld schelen en bied meer leuke opties :)

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Dit topic past beter in Non-Windows Based Mobiles & PDA's, ik verplaats het voor je. :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||