Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudy1702
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 25-07-2023
Heb onlangs van iemand een Logitech G25 overgenomen. Helaas zat hier geen schakelunit bij.

Op de pc werkt de G25 perfect.

Op de ps3 lukt het me maar niet om in bv NFS shift / Dirt / Dirt 2 met de G25 te spelen.
Als de G25 aangesloten wordt op de ps3, dan kalibreert deze wel gewoon. kan er alleen geen spel mee starten, dit moet ik met de "gewone" controller doen. Vervolgens als ik het spel heb opgestart, heb ik niet de mogelijkheid om het stuur te selecteren.
Als ik de schakelunit van een vriend van me die ook een G25 heeft aansluit, dan doet het spel het wel, omdat ik op de schakelunit middels de toetsen een spel kan starten...

Is er toch een manier om op de PS3 in racegames gebruik te maken van de G25 zonder de schakelunit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
Ik heb zelf geen Logitech G25, maar zou het kunnen zijn dat je een andere controller moet kiezen nadat je het spel hebt opgestart met je normale controller? Of de G25 als controller 1 instellen? Misschien het proberen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudy1702
Omni superens schreef op woensdag 03 november 2010 @ 16:43:
Ik heb zelf geen Logitech G25, maar zou het kunnen zijn dat je een andere controller moet kiezen nadat je het spel hebt opgestart met je normale controller? Of de G25 als controller 1 instellen? Misschien het proberen waard.
Heb de ps3 al opgestart vanaf de ps3 zelf, de gewone controller wordt dan al als 2 ingesteld. Dit hielp helaas niet. ook heb ik het controllernummer al gewijzigd van bv 1 naar 2 van de controller, dit hielp ook niet. Ik zou niet weten hoe je het toegewezen nummer van de G35 kunt wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Gezien het een vraag/probleem betreft, verplaatst naar Spielerij - Problemen & Vragen.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:17
Normaal wordt de G25 als 'paddle' stuur gezien als de shifter op sequieuen.. omhoog/omlaag shiften staat ingesteld. Daarnaast zitten ook de controller knoppen op de shifter, zou best kunnen zijn dat de G25 niet als 'volledig' racestuur wordt gezien.

Zelfs als je het normaal werkend krijgt, vraag ik me af of het uberhaubt fijn spelen is, sommige spelen kan je niet via de 2de controller navigeren, en kan je via je G25 helemaal niets.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudy1702
Heb inmiddels al van iemand een shifter overgenomen. Probleem is dus opgelost >:)
Pagina: 1