Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 381927

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een probleem met mijn logitech X-540. Telkens als ik een filmpje afspeel op het internet
begint de right front speaker te piepen. Ik heb dit probleem niet wanneer ik films kijk of gewoon
muziek luister. Ik heb het idee dat het vooral in filmpjes gebeurd waarin gepraat word. Het is
echt gigantisch irritant, vooral omdat je weet dat hij piept en er automatisch op gaat laten.

Iemand ervaring mee? Of een oplossing?

Denny

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:43

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Nee, maar met zo weinig info is dat ook niet gek...

Probeer eens zelf dingen, kijk wat er gebeurt als je andere speakers of een headset aansluit op deze PC, of omgekeerd deze speakerset op een andere computer aansluiten.

Sowieso is Overige Hardware geen dumpbak en horen topics over Audio & HiFi daar en niet hier :o

Move OH -> AH

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Als je er nou bijzet welke info relevant is en ik toe moet voegen, zou dat je post al een stuk nuttiger maken. Als ik het allemaal zelf had geweten had ik hier niet gepost.

Headset heb ik al geprobeerd, geen problemen. Een andere pc niet, wat me ook niet echt praktisch lijkt wanneer alle bedrading weggewerkt is en niet iedereen een 2e pc heeft.

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 381927 op 03-11-2010 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidlover
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 24-04 13:18
ik heb ook last van een piep in de rechter speaker en soms ook in de centrum speaker.
ook dit gebeurd wanneer er gepraat wordt in films.
Het zou aan de geluidskaart kunnen liggen, ik heb een standaard on-board geluidskaart.
mischien dat iemand ons kan helpen?

ik ben mischien van plan terug te brengen om ze te laten maken....

[ Voor 16% gewijzigd door androidlover op 18-12-2010 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TBTL
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Wissel eens (bij de geluidskaart) de kabeltjes van de front en rear speakers om, verhuist het probleem dan naar een rear speaker? Dan is er iets mis met je geluidskaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidlover
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 24-04 13:18
ik heb er nu veel minder last van. alleen als ik mn speaker erg hard zet... bedankt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb er nog steeds heel erg last van! Hoge tonen trekt de speakerset gewoon niet. Ik weet dat het een goedkoop setje is, maar mag toch wel verwachten dat het gewoon z'n werk doet. Iemand hier met dezelfde zet en toevallig dezelfde problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 393452

Ik heb dit probleem ook met mijn left-front speaker.
Bij hogere tonen begint de linker speaker een piepend/trillend geluidje te maken.
Ook heb ik de speakers even omgewisseld, maar dan hoor je het piepje op de rechter speaker.

Dus er is 1 speaker defect.
Ik heb al contact opgenomen met de klantenservive van Logitech, dus ik wacht nog even op een reply van hun.

Maar hun klantenservice wordt goed beoordeelt, dus ik hoop dat zijn mij een nieuwe linker speaker toesturen.
Pagina: 1