Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2185

Topicstarter
*mail naar philips, nog geen bericht gehad*
;
Ls,
Sinds een maand of 3 is de 42pf9731d verhuist naar de slaapkamer ivm aankoop nieuwe 3d tv. Wat mij opvalt is dat iedere ochtend rond 05:00-05:05 de tv van standby-modus een (click) geeft alsof de tv aangezet wordt. Standby-led is dan uit en na een minuut ofzo nogmaals een (click) en de standby-led gaat weer aan. Is dit normaal? voorheen nooit opgevallen omdat de tv in de huiskamer stond.
;
Heeft iemand hier ook ervaring mee? wintertijd tijden weet ik even niet maar zomertijd tijden zijn iig tussen 05:00 en 05:05. Het valt mij echt pas de laatste 4 a 5 maanden op sinds de TV in de slaapkamer staat! De tv is niet meer aangesloten op internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-07 17:02
Volgens mij hebben alle Philipsen het. Heb het vaker gehoord. En gebeurd altijd rond dat tijdstip. Volgens mij 1 of andere statuscheck/firmwarecheck. Verder geen idee.

Edit: als je google probeert gaat het om een zenderupdate. Zie ook de forums van een Ziggo of andere kabelmaatschappij.

[ Voor 52% gewijzigd door WidgetTWW op 03-11-2010 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muppet99
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-07 22:59
CALL the exorcist ;)

Maar even zonder ongein. Het zou hier best om een update kunnen gaan. Zit er in die philips geen optie om updates aan te passen?

EDIT: @ Misser. Ik zou dit onderstaande ook eens naar philips communiceren. Ik kan mijzelf niet voorstellen dat dit normaal is bij Philips. (Natuurlijk niet het exorcist gedeelte ;))

[ Voor 37% gewijzigd door muppet99 op 03-11-2010 14:53 ]

Carpe Diem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
muppet99 schreef op woensdag 03 november 2010 @ 14:44:
CALL the exorcist ;)

Maar even zonder ongein. Het zou hier best om een update kunnen gaan. Zit er in die philips geen optie om updates aan te passen?
:) exorcist bellen zou mischien een optie zijn, ik schrik mij soms de pl....is als ik die tik hoor. Update iig firmware doet de tv niet automatisch, zenders zou kunnen maar tv hangt gewoon aan analoog kabel. Ik moest vanmorgen special naar nederland 1 schakelen (normaal mediaspeler via hdmi) om de wintertijd goed te krijgen. Nog iets wat niet in de handleiding staat. De klok is niet instelbaar alleen via teletext van kanaal1 !!

@muppet99 zie op. Ik heb een mail verstuurd met de vraag om info. Toch wel handig dat ze dit sort dingen vermelden, tijd gedoe en 'update' click clack click (lijkt wel een atari jinx game :P)

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 2185 op 03-11-2010 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
mrc16 schreef op woensdag 03 november 2010 @ 14:41:
Volgens mij hebben alle Philipsen het. Heb het vaker gehoord. En gebeurd altijd rond dat tijdstip. Volgens mij 1 of andere statuscheck/firmwarecheck. Verder geen idee.

Edit: als je google probeert gaat het om een zenderupdate. Zie ook de forums van een Ziggo of andere kabelmaatschappij.
welke google zoekterm heb je gebruikt? Ik vond namelijk niets wat relevant was!! (weer een dag om iets nieuws te leren whoot)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Bericht gehad van Philips en nog snel ook.

;
PHILIPS

Geachte heer ..........,

U heeft aangegeven dat uw toestel elke dag om de zelfde tijd een click laat hore, of deze even aanspringt.

Ik kan u melden dat dit normaal gedrag van de TV is. Elke ochtend wordt er een zender en guide update uitgevoerd, dit gebeurt inderdaad rond 5 uur 's ochtends. Mijn excuses voor het ongemak!

Philips staat voor Sense and Simplicity, ik hoop u middels deze mail voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u verder nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen onder vermelding van het volgende referentienummer: 50-735509688

Wij zijn bereikbaar op het gratis nummer: 0800-0230076 van maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 18.00 uur.
Met vriendelijke groet,
........ .......
Philips Nederland
;

Zo dus raadsel is opgelost. Jammer dat de tijd niet instelbar is of uberhaupt dat het uitgeschakeld kan worden.
Pagina: 1