Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 382698

Archos is de boosdoener, niet door pas op datum X te leveren maar door er niet duidelijk en eerlijk over te communiceren. Twee dagen voor levering is schandalig. Nooit meer iets kopen van Archos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJerome
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-05 15:27
De schuld ligt niet bij YourTablet, er is volgens mij nog geen enkele nederlandse retailer die ze daadwerklijk levert. Ik snap alleen niet dat Archos er zo'n zooitje van maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach be patient mensen, die paar weekjes kunnen er toch ook wel bij?
Of is jullie leven niks meer waard als je nu nog geen Archos in huis hebt?

Ik wil hem ook wel graag hebben en liever vandaag dan morgen maarja met wat YouTube filmpjes / reviews en hands ons op het internet overleef ik het ook wel weer..

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:59
Update te laat, op de markt brengen te laat... etc...
Je hebt keuze: koop een galaxy Tab voor 750, of een iPad voor 499.
Anders een tablet met resistief scherm voor veel minder.

Ik vind het ook behoorlijk lang duren voordat er een fatsoenlijk alternatief is voor de iPad, mja, het is nu eenmaal zo.

Ik wil een iPad killer, Android, 8inch, 2Ghz, capacitief scherm, 250GB disk, 1000 dagen gebruikstijd, voor 100 euro.
Mijn auto was ook 3 maanden later. Het gebeurt.
Geduld is een schone zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-09-2018
CLB schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 12:33:
Ik ga 19 november op vakantie naar Cuba, dus dan is het voor mij wel handig dat ik hem dan al heb. Dan kan ik mijn laptop thuis laten en een tablet kan ik de hele dag aan hebben, zodat ik snel een spaans woordenboek bij de hand heb.

En het grote voordeel van de Archos is dat er geen GPS op zit. Die apparatuur mag je namelijk niet naar Cuba meenemen. Dus de iPad en Tab zijn dan ook geen optie.

Ik had een bestelling bij yourtablet, maar die laat ik nu dus annuleren. Ik heb nog bij Conrad kunnen bestellen en via de chat werd me verteld dat ze op dat moment er nog 2 daadwerkelijk op voorraad hadden. Die laatste is nu ook al weg. Conrad was alleen wel 275 euro voor de Archos 70. Nu zit ik dus met smart te wachten op het mailtje van Conrad dat mijn bestelling het magazijn heeft verlaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CLB schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 12:33:
Of is jullie leven niks meer waard als je nu nog geen Archos in huis hebt?

Ik wil hem ook wel graag hebben en liever vandaag dan morgen maarja met wat YouTube filmpjes / reviews en hands ons op het internet overleef ik het ook wel weer..
Ja die kunnen er ook wel bij, maar rara wat gebeurt er net voor de 23e...??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fidler
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-04 11:27
Je kan hem altijd bij Salland bestellen, levertijd 1 tot 5 dagen :
http://www.salland.eu/product/927596?ref=9

Kost je alleen wel €460,- !!!!!!!!!!!!!!! 8)7

Ipsa scientia potestas est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 381183

hehe, rijden ze op een gouden koets naar de fabriek van archos om hem daar persoonlijk op te halen ofzo? wat is dat voor een prijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fidler
Anoniem: 381183 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 13:53:
hehe, rijden ze op een gouden koets naar de fabriek van archos om hem daar persoonlijk op te halen ofzo? wat is dat voor een prijs
Tja, als een product schaars is gaan de prijzen omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08-06 07:16
marqvds schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 11:53:
[...]

Ik vind je opmerking niet terecht. Ik vind juist dat Yourtablet heel netjes omgaat met haar klanten, ze zijn hier zelfs aanwezig om vragen te beantwoorden.

Ook ik vind het erg jammer dat het wederom is uitgesteld en ben ook bang dat zodra ze leverbaar zijn er meerdere alternatieven zullen zijn.

Maarja, geduld is een schone zaak ;)
Heb inderdaad ook een nette persoonlijke reactie van Yourtablet gehad. Ik moet mijn reactie dan ook iets nuanceren, al hoop ik wel dat ze op tijd de correcte levertijd blijven communiceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 346494

Ik vind de Archos 101 best interessant maar wat een puinhoop qua levertijd daar zeg.
hoe moeilijk kan het zijn om een juiste datum te geven.
heb gelukkig niks gepreordered. Maar hoe verder naar december ze het uitstellen hoe meer mensen op de notion ink gaan wachten ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De Archos 101 16GB is direct leverbaar bij Simply Electronics, wie durft 'm daar te bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netsrek
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Anoniem: 382698 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 14:39:
De Archos 101 16GB is direct leverbaar bij Simply Electronics, wie durft 'm daar te bestellen?
Lees voor de grap even de verhalen van dat bedrijf op http://forum.archosfans.com/.
Ik zou het je niet aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Netsrek schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 14:45:
[...]

Lees voor de grap even de verhalen van dat bedrijf op http://forum.archosfans.com/.
Ik zou het je niet aanraden.
ik kan er gauw niks vinden op archosfans over dat bedrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netsrek
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Anoniem: 382698 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 14:54:
[...]

ik kan er gauw niks vinden op archosfans over dat bedrijf.
http://forum.archosfans.c...&hilit=Simply+Electronics
Het bedrijf zit in de UK, maar ze verzenden vanuit Hong Kong. Dat zou ik zelf dus sowieso al niet proberen ivm douane etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philz0333
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-01 11:35
Hmm...ik weet niet of iemand de reviews op

http://forum.archosfans.com/viewtopic.php?f=74&t=39699

heeft gelezen, maar tis niet om over naar huis te schrijven, misschien moet ik mijn order echt wel cancellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
philz0333 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 15:02:
Hmm...ik weet niet of iemand de reviews op

http://forum.archosfans.com/viewtopic.php?f=74&t=39699

heeft gelezen, maar tis niet om over naar huis te schrijven, misschien moet ik mijn order echt wel cancellen.
Heb het even snel doorgelezen (gescanned zegmaar) Wellicht lees ik het verkeerd, maar eigenlijk zie ik niet zoveel verkeerd aan dat ding, op de kijkhoek na dan, maar heb daar zelf niet zo'n probleem mee.
Waar het op lijkt is dat 1 persoon zegt een slecht exemplaar te hebben ontvangen, vervolgens zegt een ander dat er een slechte batch is van 25% uitval. Lijkt me allemaal uit de lucht gegrepen, nergens enige bron te vinden.
De mensen die er daadwerkelijk een hebben zijn bijna allemaal tevreden. Een beetje wat je mag verwachten voor dat geld denk ik zo.

Het zou mij er niet van weerhouden iig. Althans niet DAT topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tsjah, en wat verwacht je voor die prijs en dat gewicht. Natuurlijk is alles plastic en niet van staal en aluminium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blooker
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-11-2021
Fidler schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 13:49:
Je kan hem altijd bij Salland bestellen, levertijd 1 tot 5 dagen :
http://www.salland.eu/product/927596?ref=9

Kost je alleen wel €460,- !!!!!!!!!!!!!!! 8)7
Salland heeft hem ook niet. 1 dag voordat hij naar die prijs schoot had ik hem besteld daar. Dag later kreeg ik een mailtje dat het de 15de zou worden en stond hij dus op €460,-

Beetje apart, maar heb hem daar dus ook geannuleerd. Begin wel een beetje te twijfelen of ik hem nog wel wil nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marqvds
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-06 15:04
Blooker schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 17:40:
[...]

Salland heeft hem ook niet. 1 dag voordat hij naar die prijs schoot had ik hem besteld daar. Dag later kreeg ik een mailtje dat het de 15de zou worden en stond hij dus op €460,-

Beetje apart, maar heb hem daar dus ook geannuleerd. Begin wel een beetje te twijfelen of ik hem nog wel wil nu.
Ik had de 101 16GB op 1 november bij Salland besteld waarna ik op 2 november een mail kreeg dat hij niet meer leverbaar was en de order dus geannuleerd werd (stond nota bene op hun site als Pre-Order).
Daarna maar bij Yourtablet besteld. Inmiddels staat hij inderdaad wel weer bij Salland in de shop... merkwaardig :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodyb
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-09-2018
Ik geloof er geen ruk van dat er mensen zijn die hem al hebben aangezien er nergens foto's of video's van gepubliceerd zijn.
Diegene die aangeven hem in Duitsland te hebben gehaald zie je ook niet meer terug met bv een review of foto.

Ze verplaatsen gewoon domweg steeds de data om pre-orders binnen te halen lijkt het wel. Of er is gewoon een dikke vette bug ofzo.
Ik ga er wel vanuit dat voor de feestdagen uitgeleverd gaat worden, anders slaan ze de plank mis omdat men alternatieven gaat aanschaffen. Vele hoor ik zeggen dat ze pre-order hebben gecanceld maar dat zou ik zeker niet doen aangezien je gewoon weer achteraan kan gaan sluiten.

Heel vervelend maar ik ben bang dat het niet anders is dan domweg gewoon lekker rustig wachten tot de deurbel gaat of dat de eerste berichten in Nederland geleverd zijn (laat maar bewijs zien dat jij hem wel hebt :) )

In Pricipe zou pixmania een voordeel van eerste leveringen moeten hebben aangezien ze een Franse onderneming zijn die vanuit Frankrijk leveren. Waarom zouden ze eerst naar bijv. Duitsland leveren ipv eigen land? We zullen zien wie de eerste is met een foto en je blije gezicht. Ik zou er wel vrolijk van worden ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodyb
  • Laatst online: 03-09-2018
michel2506 schreef op woensdag 03 november 2010 @ 16:09:
ik zeg niet dat iemand dat letterlijk zegt , maar ik doelde meer op de ondertoon van bepaalde berichten waardoor je "BIJNA" zou geloven dat....
neem bv deze reactie van killaz hierboven

[...]

dit komt naar mij over dat het apparaat al maanden op zich laat wachten. Ik wou met mijn opmerking alleen aangeven dat dit natuurlijk niet het geval is.

Neemt niet weg dat het logisch is zo'n reactie hoor, ik baal er ook van dat ik hem nog niet heb. Heb zelf een pre-order staan sinds 13 oktober, met destijds een verwachte leverdatum van 26 oktober...

@timgeelen
Lagen ze daar ook al in de winkel, of heb je ernaar moeten vragen?

Heeft iemand trouwens al eens bij Saturn in Nederland gekeken of geinformeerd of zij deze al op voorraad hebben?
Zaterdag bij Saturn geweest, helaas wisten ze daar niet eens wat een ARCHOS was in eerste instantie. Later zeiden ze dat ze alleen MP3 dingen hadden.

En BCC heeft mij gebeld (op zich erg netjes) nadat ik een mail gestuurd had.
Deze vrouw wist niet wat het was en wat ik nou eigenlijk wilde want ze verkopen het helemaal niet staat in hun computer. Er jammer dat ze wel op de site van ARCHOS als Retailer gepubliceerd staat zonder te weten wat ze verkopen. Dus ook hier helaas nog geen levertijd bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueLed
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05-06 21:03
Wisten ze bij Saturn niet eens wat Archos was? Wat een ballen tent haha! Oh maar wel MP3 dingen? Weet je zeker dat dat de Saturn was en niet de Bruna?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrDre2002
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-05 16:55
Heb mn tablet vandaag bestend bij ITbecomeOne en heb daarvoor eerst gebeld over de levertijden. Ze konden mij garanderen dat de tablet 25November werd geleverd... Kortom afwachten als het daadwerkelijk ook zo is.

Voor de liefhebbers:
http://www.itbecomeone.nl..._101_intern_tab_8gb_eu_us

Heb hem vandaag voor 274 gekocht , zie dat hij net 10 euro duurder is geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timgeelen
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:04
Woodyb schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 21:01:
Ik geloof er geen ruk van dat er mensen zijn die hem al hebben aangezien er nergens foto's of video's van gepubliceerd zijn.
Diegene die aangeven hem in Duitsland te hebben gehaald zie je ook niet meer terug met bv een review of foto.
Als je zo graag een foto van het apparaat wil als bewijs dat er wel degelijk mensen zijn die hem in bezit hebben, dan zal ik er vanavond wel eentje plaatsen. Maar geloof me, bij de Saturn in Kerpen (Duitsland) zijn ze echt leverbaar geweest. Helaas kunnen ze daat op dit moment ook niet meer zeggen wanneer ze nieuwe voorraad krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb mn tablet vandaag bestend bij ITbecomeOne en heb daarvoor eerst gebeld over de levertijden. Ze konden mij garanderen dat de tablet 25November werd geleverd... Kortom afwachten als het daadwerkelijk ook zo is.
garanderen nogwel, dat hebben we vaker gehoord de afgelopen weken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:02
simplyelectronics.net:

Afbeeldingslocatie: http://www.simplyelectronics.net/images/accpay_ico.gif

;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niet eens PayPal =p

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanSieT
  • Laatst online: 06-04 11:25
Opzich niet eens raar want ze hebben kennelijk ook Ideal en de betaling gaat via moneybookers dus lijkt mij wel een redelijk safe optie toch? ( ben niet erg bekend met moneybookers )

Allround funny guy and super esports worthy gamer ( atleast i think so lol )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 382944

Let op die firma; zit op het eiland Man en dat valt buitende Eurozone als het gaat om invoerrechten etc.
Ik zag dat ze er nog drie hebben staan, maar daar ga je dan uiteindelijk wel heel veel voor betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannenkoek14
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-12-2023
Dag,

Ik zit voor mij werk in Berlijn bij de MS Teched 2010, en wat zie ik daar, een Saturn winkel. :)
En ja hoor daar staat ie, de Archos 101 8 Gb voor 299 euro... ;) ;)

Effe lekker mee gespeeld, ziet er idd er leuk uit, maar toch nog niet gekocht...zit nog wel heel erg te twijfelen...wie kan mij over de streep trekken, of juist niet...

kan je trouwens op de 101 gewoon apk installeren buiten de (niet aanwezige) market?
Zoals bv launcher pro, angry birds, etc, etc..??

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat kan uiteraard ja =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
Pannenkoek14 schreef op woensdag 10 november 2010 @ 22:14:
Dag,

Ik zit voor mij werk in Berlijn bij de MS Teched 2010, en wat zie ik daar, een Saturn winkel. :)

Effe lekker mee gespeeld, ziet er idd er leuk uit, maar toch nog niet gekocht...zit nog wel heel erg te twijfelen...wie kan mij over de streep trekken, of juist niet...

kan je trouwens op de 101 gewoon apk installeren buiten de (niet aanwezige) market?
Ja dat kan, maar je kunt ook gewoon de Market app installeren, zodat je de gewone market hebt, zie: http://gathering.tweakers...age/34992112#Softwaretips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icheb
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:33
Net viel me op dat op archos.com inmiddels Next shipment in the second half of December staat voor de 101 16 GB.

Ik hoop dat Yourtablet alsnog eerder kan leveren, want even wachten is niet erg, maar dan zijn we dus gewoon al 2 maanden na de originele launchdate :'(.

sebsoft.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
Schijnt iets besmettelijks te heersen, in het Desire-Z topic blijkt dat die ook steeds wordt uitgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icheb
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:33
rinkel schreef op woensdag 10 november 2010 @ 23:03:
Schijnt iets besmettelijks te heersen, in het Desire-Z topic blijkt dat die ook steeds wordt uitgesteld.
Precies de 2 apparaten die IK wil hebben... de 101 en de Desire Z :(

sebsoft.nl

• Supremo
Pannenkoek14 schreef op woensdag 10 november 2010 @ 22:14:
Dag,

Market: http://forum.archosfans.com/viewtopic.php?f=73&t=39792
Is weliswaar in de 70 thread, maar voor de 101 is of dezelfde apk, of even googelen.

Had een melding gezien dat Angry Birds niet te vinden was voor de Archos Gen8, maar ook de melding gezien dat het via een apk te installeren is.

En als je binnenkort weer in NL bent, dan is het denk ik niet zo moeilijk om hem weer voor een goede prijs weer kwijt te kunnen.

• Supremo
Ik heb mijn geld netjes terug van Yourtablet. Lijkt me dus een betrouwbare toko, alleen jammer dat Archos ze in de steek laat.

Ik heb nu net een mailtje van parcelexitscan@conrad.nl dat ze de Archos 70 via TNT opgestuurd hebben. Denk dat het vrijdag aangeboden wordt. Misschien maar vrij nemen van het werk. Anders zaterdag binnen. Ik zat hem even te knijpen, omdat de bestelbevestiging het had over levering in week 48. Maar dat komt denk ik omdat het de eennalaatste of laatste was en misschien dat de bestelbevestiging dan denkt dat de voorraad weg is.

Ik kan alleen zeggen dat mensen die hem snel willen hebben eventueel Redcoon en ook weer Conrad in de gaten moeten houden. Redcoon verwacht nog steeds dat ze morgen of zo geleverd krijgen. Conrad heeft het over 19 november voor de 70 en 23 november voor de 101. Conrad is alleen wel wat duurder.

Ik had bij Conrad via de chat contact en de medewerkster wist mij toen te vertellen dat ze er nog 2 hadden. Dus je hoeft niet op de stoplichtjes alleen te vertrouwen.

Het enige wat nog voor mijn vakantie mis kan gaan is de profetische uitspraak van ene Steve dat mijn 7" tablet DOA is. Of is dit nu de goden verzoeken? ;)

• Aristos
Ik zit het weekend in Londen, weet iemand toevallig of ik daar een kans maak om er eentje mee te nemen en waar ik dan moet zoeken? En is die tablet van Dixons al uit?

• JJerome
Aristos schreef op donderdag 11 november 2010 @ 08:37:
Ik zit het weekend in Londen, weet iemand toevallig of ik daar een kans maak om er eentje mee te nemen en waar ik dan moet zoeken? En is die tablet van Dixons al uit?
I wish.

Voor de Archos zou je even kunnen kijken op de site van Archos wie er in Engeland partners zijn.

• Fidler
Redcoon lijkt me niet echt snel gezien mijn chat van vanochtend :

Wat is de verwachtte leverdatum van een Archos 70 8 GB EU/US ?
Hajar (10:56:34)
Wij verwachten het artikel in vier weken binnen in ons magazijn.
Fidler (10:57:34)
Zijn er andere Archos modellen eerder beschikbaar (10 of 7 inch) ?
Hajar (10:59:56)
Heeft u een moment geduld? Ik ga de informatie voor u opzoeken.
Fidler (11:00:21)
Zeker, ik wacht rustig af.
Hajar (11:01:16)
LINK naar oude Archos tablets op site.
Fidler (11:01:59)
Bedankt, ik bedoelde echter alleen de nieuwe types (70 of 101)
Hajar (11:02:26)
Wij bieden enkel deze modellen van Archos
Hajar (11:02:29)
LINK naar alle Archos tablets op site
Fidler (11:03:45)
Die heb ik gezien maar bij alle nieuwe modellen staat geen verwachtte datum (twee groene bolletjes).
Hajar (11:04:03)
Dan zijn ze helaas niet op voorraad.
Fidler (11:05:29)
Nee, dat wist ik natuurlijk al maar wil dus graag weten of bijvoorbeeld de Archos 101 eerder beschikbaar zal zijn als de Archos 70.
Hajar (11:05:59)
Staan beide op nu reserveren, is geen leverdatum bekend helaas.
Fidler (11:06:50)
Dus beide tussen nu en 4 weken zoals je eerder aangaf ?
Hajar (11:09:40)
Ja dat is correct.

Maarja, bij Archos weet je het ook niet zeker meer. Voor het zelfde geld leveren ze ineens morgen (wish,wish) of pas in 2011......

intelligent gesprek zeg :P
Tsjaa het is een bedrijf wat honderden soorten apparaten verkoopt..
Als je zo'n gesprek zou hebben met een bedrijf wat alleen tablets verkoopt, zou ik raarder staan te kijken.

• Blooker
Heh, had ook bij redcoon besteld. Daar stond hij namelijk een paar dagen geleden op "verzendklaar in 3 dagen". Helaas staat hij nu dus op nu reserveren en moest ik daar zelf achterkomen door weer op hun website te kijken. Geen mailtje van ze gekregen over gewijzigde verzend data of wat dan ook.Daar annuleer ik hem dus nu ook.

Ben er nu ook wel achter dat het voor mij denk ik geen Archos meer wordt. Vind het een mooie prijs maar wil toch wel graag ook Android 3.0 kunnen gebruiken als dat echt zo goed is. En aangezien niemand weet wat het RAM geheugen is van de Archos, ben ik een beetje bang dat deze niet kan updaten naar 3.0 straks.
Ik ga er denk wat meer geld aan uit geven en neem er dan wel eentje waar die een beetje veilig is.

• Fidler
Net bij een duitse shop besteld, gaven aan dat ze er nog 10 op voorraad hadden :

Archos 70 8GB : http://shop.afterbuy.de/6..._Internet_Tablet_8GB.html

Ik zal jullie op de hoogte houden.

• Ossjee
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-01 00:08
hmm ook bij amazon.de archos 70 te koop

Only 3 left in stock - order now. (google translate(a))

dus in duitsland is die inmiddels redelijk leverbaar... waar blijft de 101 die goed leverbaar word.. echt om te janken gewoon de levering vanuit archos.. mjaaa blijven wachten en wachten!

*EDIT* zo nog 4 andere betrouwbare duitse shops gevonden die de archos 70 leveren... maar geen enkele de Archos 10.1 alleen 23-11.. ben benieuwd of die datum word gehaald

[ Voor 23% gewijzigd door Ossjee op 11-11-2010 17:22 ]

• Fidler
Kan je ook aangeven welke duitse shops dat zijn ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossjee
Fidler schreef op donderdag 11 november 2010 @ 18:43:
Kan je ook aangeven welke duitse shops dat zijn ??
Maar natuurlijk dacht dat ik het al had gedaan maar idd niet
http://www.idealo.de/prei...et-8gb-501582-archos.html

naar onderen scrole en zie je de groene stock indicator was er ook al heen geweest naar de site en schijnen ze echt te leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossjee
en op archosfans forum hebben mensen ook hun bestelling van simply electronics ontvangen

ziee hieerr

http://forum.archosfans.c...hp?f=63&t=39679&start=100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fidler
Oosz schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 04:01:
[...]

Maar natuurlijk dacht dat ik het al had gedaan maar idd niet
http://www.idealo.de/prei...et-8gb-501582-archos.html

naar onderen scrole en zie je de groene stock indicator was er ook al heen geweest naar de site en schijnen ze echt te leveren!
Dat is dus onder andere Deltatecc, dat is waar ik ook besteld heb. Hoop echt dat ik 'm dan eindelijk volgende week in handen heb !

Die onderste, Seven Rabbits, lijkt 'm ook te hebben maar dan betaal je wel minimaal 30,- meer.

[ Voor 9% gewijzigd door Fidler op 12-11-2010 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn33ky
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:49
Vandaag heeft onze leverancier de levertermijn verzet naar 15/12 (België) :-(

Nog even wachten in België dus.

[ Voor 3% gewijzigd door sn33ky op 12-11-2010 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fidler
Oosz schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 04:02:
en op archosfans forum hebben mensen ook hun bestelling van simply electronics ontvangen

ziee hieerr

http://forum.archosfans.c...hp?f=63&t=39679&start=100
Maar daar zijn ze nu niet meer op voorraad....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

15 december, nog een maand later, prutsers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tBoz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-11-2024
Ik heb de 1018GB gepreordered bij Centralpoint maar deze week is de verwachte leveringsdatum elke dag weer een dagje opgeschoven ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik zie t al gebeuren dat t pas t volgende jaar wordt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philz0333
lol de upgrade naar 2.2 is ook voor "onbepaalde" tijd uitgesteld....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremo
Geen idee waarom sommige winkels pas in december gaan leveren (misschien dat Archos zelf veel reserveert voor hun eigen webshop), maar Archos schijnt nu via Facebook gezegd te hebben dat ze op 18-11 weer beschikbaar zijn.

http://forum.archosfans.com/viewtopic.php?f=73&t=40271

Dus wie weet dat Conrad op 19-11 dan ook weer voorraad heeft (Conrad is alleen wel wat duurder dan de meeste webwinkels).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueLed
Als iemand ze in Duitsland vindt; neem er effe een paar mee voor dit topic :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJerome
philz0333 schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 14:59:
lol de upgrade naar 2.2 is ook voor "onbepaalde" tijd uitgesteld....
Bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremo
Mannetje van de TNT had mijn Archos 70 bij de buren achtergelaten. Hij hangt nu aan de lader. Dan start hij meteen op. Ik laat hem eerst even laden en dan ga ik in de andere thread verder. In de doos zitten stekkers voor Europa vaste land, VK en VS, dus wat betreft de stekkers maakt het niet uit waar je hem bestelt.

Voorlopig ben ik blij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremo
Woodyb schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 21:01:

Ze verplaatsen gewoon domweg steeds de data om pre-orders binnen te halen lijkt het wel. Of er is gewoon een dikke vette bug ofzo.
Ik ga er wel vanuit dat voor de feestdagen uitgeleverd gaat worden, anders slaan ze de plank mis omdat men alternatieven gaat aanschaffen. Vele hoor ik zeggen dat ze pre-order hebben gecanceld maar dat zou ik zeker niet doen aangezien je gewoon weer achteraan kan gaan sluiten.

Heel vervelend maar ik ben bang dat het niet anders is dan domweg gewoon lekker rustig wachten tot de deurbel gaat of dat de eerste berichten in Nederland geleverd zijn (laat maar bewijs zien dat jij hem wel hebt :) )

In Pricipe zou pixmania een voordeel van eerste leveringen moeten hebben aangezien ze een Franse onderneming zijn die vanuit Frankrijk leveren. Waarom zouden ze eerst naar bijv. Duitsland leveren ipv eigen land? We zullen zien wie de eerste is met een foto en je blije gezicht. Ik zou er wel vrolijk van worden ....
Mijn gezicht bespaar ik je, maar een foto van mijn Archos 70 zou voldoende moeten zijn.

Waarom ze in Duitsland beter beschikbaar zijn kan ik je ook niet vertellen. Ik neem aan dat de mijne ook uit Duitsland komt (conrad.nl).

http://yfrog.com/n3archos70j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossjee
Vandaag naar duitsland geweest en daar Archos 101 8GB gehaald had gereserveerd maar ze hadden er nog 50 ongeveer was bij de Saturn in Remscheid (had elke saturn gemaild of ze hem hadden dicht bij de grens maar alleen die positieve reactie)

en hoezo hun hem hebben i dont know.. maar ben in ieder geval er heel erg blij mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJerome
Oosz schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 03:11:
Vandaag naar duitsland geweest en daar Archos 101 8GB gehaald had gereserveerd maar ze hadden er nog 50 ongeveer was bij de Saturn in Remscheid (had elke saturn gemaild of ze hem hadden dicht bij de grens maar alleen die positieve reactie)

en hoezo hun hem hebben i dont know.. maar ben in ieder geval er heel erg blij mee!
Jaloers. De volgende die naar Duitsland gaat rijden vanuit de randstad, geef mij een seintje ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
Oosz schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 03:11:
Hadden ze ook de 70 liggen ?
JJerome schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 10:21:
[...]
Jaloers. De volgende die naar Duitsland gaat rijden vanuit de randstad, geef mij een seintje ;) .
Als ze de 70 hebben liggen ga ik wellicht vandaag even kijken.

Edit:
Ik ga er maar een dagje duitsland van maken straks, even 5 saturns langs :P

[ Voor 6% gewijzigd door rinkel op 13-11-2010 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mollie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:18

mollie

de 70 8gb is nu op voorraad bij conrad, wacht zelf op de 101

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jammer dat er nog niks bekend is over de 70 met 250GB HDD, daar wacht ik namelijk op, nja jammer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile-X
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-06 15:38

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

Gisteren en vandaag alle winkels die ik maar kan vinden op pricewatch en google gebeld voor een 101 (8 of 16GB) en geen duidelijk antwoord gekregen over de lever tijd, een zegt medio november (het is al medio november) andere zegt eind november en paar zijn heel eerlijk en geven aan dat ze het niet weten.

Ik wil er een voor December maar volgens mij gaat het niet gebeuren...

Ik hou deze topic goed in de gaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossjee
rinkel schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 10:38:
[...]

Hadden ze ook de 70 liggen ?

[...]

Als ze de 70 hebben liggen ga ik wellicht vandaag even kijken.

Edit:
Ik ga er maar een dagje duitsland van maken straks, even 5 saturns langs :P
ik zou saturn in remscheid doen daar heb ik gister mijn Archos 101 gehaald en voor de zekerheid kan je ze mailen en reserveren..

*edit* weet niet of ze de 70 hebben liggen in ieder geval genoeg 101 8 GB, wel scraal hier in NL dat ze nu pas op 6 december geleverd worden! maybe conrad 23 - 11..

[ Voor 15% gewijzigd door Ossjee op 13-11-2010 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJerome
Oosz schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 14:58:
[...]

ik zou saturn in remscheid doen daar heb ik gister mijn Archos 101 gehaald en voor de zekerheid kan je ze mailen en reserveren..
Hoe bevalt jouw 101 trouwens? Tevreden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossjee
jaa ben erg tevreden zat eerst ff met het touchscreen maar moet opladen en ff goed laten kalibreren.. was te gierig om hem gister gelijk op terugweg even te mee te gaan spelen maar hij werkt nu perfect wel in appslib weinig dingen mjaa gelijk gecrackt en marketplace erop gezet.. normale youtube werkt alleen niet.. alleen de mobiele versie geen rtlgemist helaas hopelijk komt er nog silverlight voor android en ben verder nog beetje aan het testen zal morgen nog wel alle plus en minpunten opschrijven 1 ding wat wel goed werkt en gelukkig maar is de usb kan gewoon usb stick en films ervan af spelen (ook externe HD) en hij speelt heel veel af H264. MKV maar morgen horen julliee meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-04 23:02

Vmu

Rotatate

Archos 70 & 101 Internet Tablets available soon, according to this press release

http://tinyurl.com/39tu9fe

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-05 11:09
Zou je je bericht morgen wél van interpunctie willen voorzien? Dat leest wat makkelijker :*

[ Voor 62% gewijzigd door PeterSelie op 13-11-2010 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossjee
SoaDmaggot schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 16:20:
[...]

Zou je je bericht morgen wél van interpunctie willen voorzien? Dat leest wat makkelijker :*
Next time zal ik het doen je hebt gelijk! Was overhaast getyped moest de trein halen! Maar zal er op letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
Oosz schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 16:32:
[...]

Next time zal ik het doen je hebt gelijk! Was overhaast getyped moest de trein halen! Maar zal er op letten.
Hang niet te veel gewicht aan de serieusheid mijn opmerking, we zijn al lang blij met een volledige - objectieve - review van het product :P. Zou ik je wel mogen vragen de review in het Archos 70 / 101 internet tablets topic te plaatsen? Dan kunnen we de discussie hier enkel op leveringstijden blijven baseren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
Inmiddels terug uit duitsland. Bij 4 Saturns geweest; niks, nada noppes.
Tot Remscheid, daar lagen ze niet in de schappen, maar in de computer stonden nog 9 101's
geen 70, maar een 101 gehaald typ dit bericht er nu op.

[ Voor 36% gewijzigd door rinkel op 13-11-2010 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fidler
rinkel schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 21:34:
Inmiddels terug uit duitsland. Bij 4 Saturns geweest; niks, nada noppes.
Tot Remscheid, daar lagen ze niet in de schappen, maar in de computer stonden nog 9 101's
geen 70, maar een 101 gehaald typ dit bericht er nu op.
Waarom heb je geen 70 besteld bij Conrad dan ? Die 25 extra heb je nu ook aan benzine verbruikt.
Een 101 is natuurlijk wel een mooi alternatief en gelijk in je bezit...

[ Voor 7% gewijzigd door Fidler op 13-11-2010 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
Ga ik ook nog doen ;)
Benzine kost mij niets ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueLed
JJerome schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 10:21:
[...]

Same here ;) Nieuwegein (Utrecht), toch wel randstad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
Mag ik me bij deze ook even melden? Mocht er iemand naar Duitsland vertrekken, hou ik me aanbevolen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueLed
Uiteraard ;). Je zou natuurlijk gezamenlijk ergens heen kunnen rijden maar dan zou ik me wel weer genaaid voelen als enkele webshops hier in NL er dan een week later een voorraad hebben of dan 3 personen er dan wel een kunnen bemachtigen en de 4e niet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
ik ben geweest in Kleve, Wesel, Bochelt, Oberhausen en Remscheid.
Alleen Remscheid had de 101, de rest niets. Remscheid had er nog 9 op voorraad, denk dat ze tegelijk met de NL shops een nieuwe voorraad krijgen. Zal nu niet al te lang meer duren denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukadad
  • Laatst online: 12:23
Check this : http://www.makro.be/Conte...WT.mc_id=20101113folderNL

En blader naar pag. 11

Nu natuurlijk hopen dat ze er wel liggen, en niet dat je ze moet bestellen.

Missed out on Lego? Visit Yprabrick : https://store.bricklink.com/lukadad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueLed
Pagina 11! Dat is 'em! :p De 101 met 8GB geheugen.

Dus... Wie woont er in/dichtbij een Makro in België?! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:50
[b][message=35031014,noline]Nu natuurlijk hopen dat ze er wel liggen, en niet dat je ze moet bestellen.
Als producten in de makrofolder staan betekent dit praktisch altijd dat ze er liggen hebben. Hoeveel is weer een andere vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueLed
Dat is waar, alles staat daar altijd groots opgestapeld. Wie rijdt er naar Deurne (wijk in Antwerpen zo te zien?) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16328

BlueLed schreef op zondag 14 november 2010 @ 23:19:
Pagina 11! Dat is 'em! :p De 101 met 8GB geheugen.

Dus... Wie woont er in/dichtbij een Makro in België?! ;)
Grappig deze week hebben ze bij Makro NL de Toshiba Folio 100 in de folder staan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 346494

Kun je met een nederlandse marko pas in belgie bij de makro spullen kopen?
ik woon in Goes en heb het ritje naar deurne er wel voor over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

volgens mij moet je dan een dagkaart aanvragen daar, maar als het goed is kan het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marqvds
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-06 15:04
Ik lees op archosfans.com dat er vandaag een hoop bestellingen via archos.com van de 101 verzonden zijn. Blijkbaar wordt er weer een grote serie uitgeleverd. Hopen dat ze nu dus ook eindelijk in NL worden geleverd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik hoop dan ook snel naar de media markt ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philz0333
Goed nieuws voor jullie, heb mijn order gecancelled. Kreeg wel heel snel reactie van Archos deze keer "We confirm your Paypal account has been refunded this day", dit verdient een pluim. _/-\o_

Nee, ik wacht wel tot er meer tablets op de markt verschijnen, of dat hij gewoon uit voorraad leverbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zeer goed nieuws, nu zullen ze morgen wel bij ons op de stoep liggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 378999

BlueLed schreef op zondag 14 november 2010 @ 23:27:
Dat is waar, alles staat daar altijd groots opgestapeld. Wie rijdt er naar Deurne (wijk in Antwerpen zo te zien?) :D
Ik zou eerst even bellen en dan krijg je het volgende te horen(Filiaal Deurne):

Archos 101 8GB beperkt aantal leverbaar
Archos 101 16GB niet leverbaar.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
Anoniem: 378999 schreef op maandag 15 november 2010 @ 14:19:
[...]

Ik zou eerst even bellen en dan krijg je het volgende te horen(Filiaal Deurne):

Archos 101 8GB beperkt aantal leverbaar
Archos 101 16GB niet leverbaar.

:)
En jullie, weten jullie al wanneer jullie de tablets gaan ontvangen? Volgende week nog steeds haalbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchco
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17-12-2015

Dutchco

Gadget freak

Conrad.nl heeft (na klagen van mijn kant) de prijzen aangepast.

De Archos 70 met 8GB kost nu 249,- , de 250GB 299,- Voor wat betreft levering: de 8GB wordt 19/11 verwacht en de 250GB 26/11.

Gadgetfreak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 378999

Aristos schreef op maandag 15 november 2010 @ 14:36:
[...]

En jullie, weten jullie al wanneer jullie de tablets gaan ontvangen? Volgende week nog steeds haalbaar?
Zoals het er nu naar uitziet wel, maar dit dachten wij ook bij de vorige datum. Het is gewoon afwachten, helaas.

Morgen komt de Toshiba Folio 100, ben benieuwd wat voor iets dat is. Wij horen en lezen heel veel verschillende meningen over dat apparaat..

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 378999 op 15-11-2010 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 383566

Archos 70 besteld op comcom.nl
Vandaag contact gehad en volgens de medewerker wordt he product eind deze maand, begin volgende maand geleverd. Afwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• norak_grey
  • Laatst online: 12-04 13:34
Makro in Machelen heeft er 14 (euh.. 13 nu) 101 8g's en geen 101 16g's. Ze stonden nog niet in de rekken, maar de vriendelijke verkoopster is ze ff voor me gaan zoeken in de stock. Ze hebben aan Archos gevraagd waar de bestelde 16g's bleven en hebben nog geen antwoord ontvangen.

't zijn trouwens geen tablet's, maar table's. Android 2.1 staat er op, geen sticker voor de 2.2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
norak_grey schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 10:43:
Makro in Machelen heeft er 14 (euh.. 13 nu) 101 8g's en geen 101 16g's. Ze stonden nog niet in de rekken, maar de vriendelijke verkoopster is ze ff voor me gaan zoeken in de stock. Ze hebben aan Archos gevraagd waar de bestelde 16g's bleven en hebben nog geen antwoord ontvangen.

't zijn trouwens geen tablet's, maar table's. Android 2.1 staat er op, geen sticker voor de 2.2.
Blijkbaar weer dezelfde batch dus, en nog geen nieuwe levering vanuit archos, denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blooker
Anoniem: 378999 schreef op maandag 15 november 2010 @ 14:41:
[...]

Zoals het er nu naar uitziet wel, maar dit dachten wij ook bij de vorige datum. Het is gewoon afwachten, helaas.

Morgen komt de Toshiba Folio 100, ben benieuwd wat voor iets dat is. Wij horen en lezen heel veel verschillende meningen over dat apparaat..
Maar Toshiba heeft toch ook de prijs van de Folio opgeschroefd ivb met de vele retouren? Hij schijnt echt met bijna alles tegen te vallen. Wel jammer.
Pagina: 1 2 ... 8 Laatste