Toon posts:

Asus wifi ap solo - Mede8er netwerkprobleem

Pagina: 1
Acties:

• Karakur
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 15-09 15:38
Hallo,

Ik heb pas een Mede8er gekocht samen met de bijbehorende dongel, omdat mijn moederbord over wifi beschikt (Asus PK5-E Wifi AP). Mijn systeem draait op vista 64bit

De mede8er is ingesteld volgens de handleiding: http://www.mede8er.org/ar...ED10WF_WiFi_Dongle_v0.pdf
Op plaatje 16 staat een IP adres met daarachter de signaalsterkte weergegeven, op mijn beeld is deze 0 streepjes, het IP adres is hierbij 192.168.0.171. (automatisch toegewezen)
Kies ik zoals bij plaatje 12 voor handmatig invoeren met het volgende IP adres 192.168.0.10 dan heb ik wel connectie. Wanneer ik dan via mijn netwerkcentrum in de mede8er wil gaan dan krijg ik een foutmelding dat de spelling niet klopt of er is een netwerk probleem.

Het wifi ap solo staat op access point, in het scherm is ook te zien dat iets connectie heeft met mijn computer. Ook in het geval van de automatisch toegewezen IP adres.

Wie kan mij helpen :?
Als er nog onduidelijkheden zijn hoor ik het graag.

• Karakur
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 15-09 15:38
Ok een update,

Ik heb het een en ander geprobeerd en nu blijkt dat ik wel via de mede8er inernet radio op mijn tv kan beluisteren. Dus connectie heeft t wel.
Nu nog via de computer toegang krijgen tot de bestanden die op de mede8er staan.

Alvast bedankt,

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee