NZXT Cryo S

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pindab0ter
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-08 14:13
Ik wil héél graag de NZXT Cryo S voor mijn MacBook Pro 15,4". Ben een tijd lang vrij tevreden geweest met mijn CoolerMaster NotePal X2 geweest, maar de USB-poort begint het te begeven. Daarbij schijnt de Cryo S één van de beste te zijn in een vergelijkende warentest van overclockersclub.com.

Het probleem is dat deze niet meer geproduceerd word en ik heb alleen eBay internationaal zien leveren voor zo'n $60. Dat kost dat ding van zichzelf.

Is er iemand die weet hoe ik deze hier in Nederland zonder absurd hoge verzendkosten kan halen, óf wat een goede andere vervanging is? (Voorwaarden: moet anti-slip rubber oid hebben zodat m'n laptop er niet af glijdt en moet USB-hub functionaliteit hebben. Eventueel een DC-adatper er bij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-09 18:42
Als je het artikel even doorneemt waar je zelf een linkje naar hebt plaatst, daar worden meer dan 5 vergelijkbare producten gelinked...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pindab0ter
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-08 14:13
MicGlou schreef op woensdag 03 november 2010 @ 14:42:
Als je het artikel even doorneemt waar je zelf een linkje naar hebt plaatst, daar worden meer dan 5 vergelijkbare producten gelinked...
En na nog even verder zoeken op die site nog véél meer. Zo ver was ik ook, maar het gros van deze producten is niet in de EU te verkrijgen. Ook word bijvoorbeeld CoolerMaster word nieteens genoemd terwijl ik daar toch een tijd lang veel plezier van heb gehad, zeker omdat die nog geen €30,- was inclusief verzendkosten.

[ Voor 18% gewijzigd door pindab0ter op 03-11-2010 14:50 ]