• MdemiC
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 14-09 08:14

MdemiC

Official iBood Hunter

Topicstarter
Beste mensen,

Ik heb mijn computer nu op een HDMI kabel aan gesloten maar nu geeft hij veel slechter beeld dan mijn oude VGA kabel?

Het is een 5 Mtr kabel

Kan iemand mij helpen!

Groetjes
Bob

[Voor 6% gewijzigd door MdemiC op 03-11-2010 13:55]

Official iBood Hunter

• MikelenniuM
  • Registratie: november 2004
  • Niet online
Wat is de hulp die je verwacht?
Zonder enige info is het nogal moeilijk om wat ondersteuning te geven.
Wat zijn precies de verslechteringen, wat is je OS, wat voor soort monitor, wat voor grafische kaart heb je?

Aan de hand hiervan is er misschien een oplossing te vinden ;)

• MdemiC

MdemiC

Official iBood Hunter

Topicstarter
Ik zou graag beter beeld willen
En dan bedoel ik niet dat ik de pixels kan tellen

Ik gebruik Win 7 Ultimate 64 Bits,
Ik heb een Samsung SyncMaster P2270HD
En een XFX 5750 512mb edition

Ik hoop dat dit genoeg info is anders hoor ik het graag

[Voor 11% gewijzigd door MdemiC op 03-11-2010 14:03]

Official iBood Hunter

• sapphire
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 12:31

sapphire

Die-hard pruts0r

Bij deze dan een verzoek tot meer info :)

"beter" en "slechter" beeld zijn nogal vage termen waar we niets mee kunnen. Beschrijf eens wat het probleem inhoud en wat je zou willen.

Gabriël ITX

• Tazzios
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 16:20
ik gok dat de resolutie verkeert staat.

Verder een onduidelijke post. Hoe moeten wij nu weten wat je nu ziet ??

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: november 2002
  • Niet online
Staat ie nog wel op dezelfde resolutie?

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

• larsiano
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 20-08-2013

larsiano

-=XTRA=-

wat is er slecht aan het beeld zelf? heb je last van sneeuwbeeld? wazigbeeld? kan je niet testen met een andere kortere kabel heb je het al op beide poorten geprobeerd. is de kabel btw van HDMI > HDMI ? of DVI > HDMI? welk merk kabel is het? heb je wel goed beeld als je tv kijkt?

2408WFP + 2x1908FP, i7 950 + EK Supreme, Asus Rampage III Black Edition, 3x2GB Corsair, GTX590, 2 x 120GB Vertex Turbo (RAID0 @ Higpoint3520), 850W Antec W.C.PSU, Termaltake Tenor, 2xZalman Reserator, Steelpad 4S + G5, AW-TaxtX, LG Blu/HD

• Zer0
  • Registratie: september 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

HDMI + een ATI video kaart, met andere woorden, de overscan staat standaard verkeerd en moet aangepast worden met het Control Center.

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

• MdemiC

MdemiC

Official iBood Hunter

Topicstarter
Herko_ter_Horst schreef op woensdag 03 november 2010 @ 14:07:
Staat ie nog wel op dezelfde resolutie?
Ja hij staat op de zelfde resolutie
larsiano schreef op woensdag 03 november 2010 @ 14:07:
wat is er slecht aan het beeld zelf? heb je last van sneeuwbeeld? wazigbeeld? kan je niet testen met een andere kortere kabel heb je het al op beide poorten geprobeerd. is de kabel btw van HDMI > HDMI ? of DVI > HDMI? welk merk kabel is het? heb je wel goed beeld als je tv kijkt?
Nee geen sneeuw beeld maar meer een beetje wazig, het is HDMI -> HDMI en ik heb hem van deal extreme. maar een maat van mij die heeft hem ook daar gekocht en had toen kei mooi beeld en verder heeft hij niks er aan gedaan.
Zer0 schreef op woensdag 03 november 2010 @ 14:08:
HDMI + een ATI video kaart, met andere woorden, de overscan staat standaard verkeerd en moet aangepast worden met het Control Center.
Hoe kan ik dat aan passen?

Ik hoop dat dit een beetje verder kan helpen

[Voor 13% gewijzigd door MdemiC op 03-11-2010 14:18]

Official iBood Hunter

• dion_b
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 16:26

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Nee.

Wij zijn niet helderziend en kunnen dus niet zeggen wat er mis is als je ons zo goed als geen informatie geeft. Zo heb je ons nog steeds niet verteld op welke resolutie je draait en of dat de native resolutie is van je scherm of niet.

Verder doen mensen suggesties maar onderneem je zelf niets om dingen die je niet begrijpt op te zoeken.

Zo heeft dit topic geen zin, wij kunnen niet achterhalen wat jouw situatie is, wij kunnen jou niet helpen en andere mensen met een vergelijkbare situatie schieten er ook niets mee op. Daarom gaat het dicht.

Zie trouwens ook:
Het algemeen beleid #quickstart

Soittakaa Paranoid!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee