Toon posts:

Ringvaartaquaduct volledig open voor verkeer?

Pagina: 1
Acties:

• Vlassie1980
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 18:54
Ik las vanmorgen dit artikel in de altijd zeer betrouwbare Telegraaf:
http://www.telegraaf.nl/b...eden__.html?sn=binnenland

Nu begrijp ik even niet waarom ik dan vanmorgen richting Amsterdam toch nog in de file stond die bij Hoogmade al begon? Ik moet er bij Roelofarendsveen al af dus ik rijd zelf niet onder het Ringvaartaquaduct door maar als ik dit bericht mag geloven dan zou alles al 3 baans in beide richtingen zijn? Kan ik haast niet geloven want er stond dus vanmorgen nog steeds de dagelijkse file.

Iemand die er vandaag onderdoor is gereden in de richting van Amsterdam?

• TrailBlazer
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 21:53

TrailBlazer

Karnemelk FTW

gisteren was het nog gewoon 2 x 2 banen. Ik kan me niet voorstellen dat ze vannacht alles op beide banen in orde hebben gemaakt voor 2 x 3

sowieso is Zoeterwoude ook nog een knooppunt van jewelste en dat duurt ook nog wel even denk ik.

bericht is van 30 Oktober dus dikke onzin.

[Voor 34% gewijzigd door TrailBlazer op 03-11-2010 13:53]

Vrouwen kunnen twee dingen tegelijk.... zeuren en iets anders.

• Vlassie1980
TrailBlazer schreef op woensdag 03 november 2010 @ 13:50:
gisteren was het nog gewoon 2 x 2 banen. Ik kan me niet voorstellen dat ze vannacht alles op beide banen in orde hebben gemaakt voor 2 x 3

sowieso is Zoeterwoude ook nog een knooppunt van jewelste en dat duurt ook nog wel even denk ik.

bericht is van 30 Oktober dus dikke onzin.
Dus gisteren kwam het verkeer uit Amsterdam dus ook via de 2 tijdelijke banen onder het nieuw aangelegde ringvaartaquaduct? Of gaat het verkeer uit Amsterdam richting Den Haag weer door het oude aquaduct?

Zoeterwoude richting Den Haag is ook een drama en daar sta ik ook dagelijks in. Zou in 2014 klaar moeten zijn.

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

A'Dam-> Den Haag is het oude viaduct nu maar slecht twee banen dus daar staat een pilaar in het midden. Den Haag -> Amsterdam is nieuwe viaduct maar ook nog slechts 2 banen.

• Vlassie1980
Dus de Telegraaf l*lt weer lekker uit haar nek, laten we het er maar op houden dat het dan een dezer dagen opgepakt wordt en dat we wat minder file hebben.

• J0YR1D3R
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online
Op de site van Rijkswaterstaat staat het bericht ook gewoon. Misschien zijn de werkzaamheden uitgesteld door het weer, daar heb ik geen idee van. Op de twitter van vanAnaarBeter stond het bericht ook vorige week, de url naar het nieuwsbericht werkt alleen niet meer. Best kans dat het dus uitgesteld is.

Website

• Vlassie1980
A4: gerenoveerde Ringvaartaquaduct in gebruik voor verkeer naar Den Haag vanaf 30 oktober
28-10-2010 | Zuid-Holland | persbericht

Rijkswaterstaat stelt in de nacht van vrijdag 29 op zaterdag 30 oktober het gerenoveerde Ringvaartaquaduct in gebruik voor verkeer richting Den Haag. Het verkeer richting Den Haag wordt hiervoor omgezet van het nieuwe Ringvaartaquaduct naar het gerenoveerde Ringvaartaquaduct. Na het omzetten van het verkeer zijn er evenals voorheen twee rijstroken richting Den Haag beschikbaar. Verkeer dient in de nacht van de omzetting rekening te houden met enige hinder.
Bah, het klonk al te mooi om waar te zijn :'(

• Maranello
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 17-09 12:02
Ik denk inderdaad dat er iets mis is gegaan. Er staat nu ook al 2 avonden file richting Den Haag al vanaf Schiphol. Ik moet er echter al bij Burgerveen af dus ben ook wel benieuwd of dat inderdaad aan problemen met die opstelling ligt.

@hierboven: Bottleneck dus

[Voor 6% gewijzigd door Maranello op 03-11-2010 14:22]

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Die bottleneck was er de afgelopen maanden ook al. Ik kan me enkel voorstellen dat mensen die pilaar in het midden eng vinden ofzo.

• Maranello
TrailBlazer schreef op woensdag 03 november 2010 @ 14:45:
Die bottleneck was er de afgelopen maanden ook al. Ik kan me enkel voorstellen dat mensen die pilaar in het midden eng vinden ofzo.
Ik weet de situatie nu dus niet maar het oude aquaduct was 2x2, dus als er 2 stroken open zijn dan ga ik er vanuit dat ze 1 zijde van de pilaar gebruiken en niet splitsen. Een splitsing van 1 om 1 zou inderdaad best de oorzaak van oponthoud kunnen zijn. Anders blijft het inderdaad raar dat er nu ineens wel flinke file ontstaat

• Freddy_Fish
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 21:28

Freddy_Fish

de Verdwenen Zeewierzaadjes

Ja die pilaar zal voor mensen die daar onbekend zijn toch een reden zijn om het gas van het pedaal te halen. Ik dacht maandag ook ff wtf welke kant moet ik hebben om er later achter te komen dat de rijstroken weer bij elkaar komen.

• Fastmatti
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 04-03-2011
Dat wordt dus een Drechttunnel-scenario. Waar mensen met gevaar voor eigen leven zich de linkertunnelbuis in werpen.

• Maranello
Ik bedenk me ineens dat als de A4 straks 2x3 wordt het oude aquaduct de banen wel moeten opsplitsen in 2 om 1, anders past het niet. Nooit bij stilgestaan en ook nog niet gezien in de ontwerpen :F

• P.B.
  • Registratie: juli 2001
  • Niet online
A'dam ri Den Haag is 3 baans met een pilaar in het midden. De linkerbaan is vooralsnog afgesloten.

Den Haag ri A'dam is onder het nieuwe viaduct met twee banen. Ze zijn wel bezig om 3 banen in gebruik te stellen. Overigens lijkt het alsof het viaduct voor 4 banen gemaakt is.

• J0YR1D3R
  • Niet online
Maranello schreef op woensdag 03 november 2010 @ 15:05:
Ik bedenk me ineens dat als de A4 straks 2x3 wordt het oude aquaduct de banen wel moeten opsplitsen in 2 om 1, anders past het niet. Nooit bij stilgestaan en ook nog niet gezien in de ontwerpen :F
Volgens mij was dat toch al wel geruime tijd zichtbaar op de borden als je vanaf richting Amsterdam komt?

Website

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

ja klopt ik begreep dus ook niet dat er maandag een of andere idioot was die in de mist toch nog even over de doorgetrokken streep heen ging om de baan links te pakken.

• Vlassie1980
Ik ben net vanuit mijn werk erdoorheen gereden, vind het wel vreemd dat er in de richting Amsterdam nog steeds 2x2 ligt met witte strepen, dat is nog een hele klus om die belijning weer goed te krijgen en ik snap ook niet dat ze daar geen tijdelijke gele strepen voor gebruiken.
TrailBlazer schreef op woensdag 03 november 2010 @ 15:51:
ja klopt ik begreep dus ook niet dat er maandag een of andere idioot was die in de mist toch nog even over de doorgetrokken streep heen ging om de baan links te pakken.
Bij mij was dat net ook weer het geval, een of andere knuppel die 50 meter voor het uitvoegbord nog even naar links schoot, ik vrees dat er nog wel de nodige ongelukken gaan gebeuren op dat stuk richting Den Haag.

Verder was er ook een vrachtwagen die de bovenkant van het aquaduct richting Den Haag raakte, ontzettende takke herrie en veel vonken natuurlijk. Zal me niks verbazen als de hoogte een paar cm minder is geworden omdat ze er een nieuw asfaltlaag overheen hebben gegooid 8)

• J0YR1D3R
  • Niet online
Ik kwam er vroeger dagelijks maar tegenwoordig niet vaak meer, maar destijds stonden er al flink wat strepen aan de binnenkant van de tunnel. Mag aannemen dat daar rekening mee gehouden is :P

Website

• Korvaag
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 00:56
Ach.. een paar vrachtwagens.. dat slijt wel die brug ;)

UNOX: The worst operating system

• P.B.
  • Niet online
Het verbaast mij dat de aquaduct nog steeds niet volledig geopend is aan twee kanten. Er moeten gewoon meer mensen op gezet worden. Nu staat er elke ochtend >5 km file richting Adam (gek genoeg overigens meer dan er stond voor de wegwerkzaamheden)

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

is het nog steeds niet open? Toen ik toevallig vrijdag avond van de A44-> A4 ging waren er grote werkzaamheden op dat stuk. Vanmiddag rijd ik er toch langs even opletten.

• Vlassie1980
Nee, het is nog steeds niet open. Ze zijn nog steeds bezig om de rijstroken achter het aquaduct in de richting van Amsterdam aan te passen.

( Foto van vorige week )
Ben heel erg benieuwd wat er gaat gebeuren met de file voor Roelofarendsveen wanneer die verbreding eindelijk af is.

Als ik kijk op www.vananaarbeter.nl dan zie ik geen aankondigen voor de werkzaamheden dus het zal nog wel even duren. Ze zullen alles toch 's nachts af moeten sluiten lijkt me?

• Vlassie1980
Ze hebben het volgens mij vannacht opengesteld, heel fijn, eindelijk van die dagelijkse file richting Amsterdam af! Nu de andere kant nog maar dat is pas in 2014 klaar :)

• J0YR1D3R
  • Niet online
Richting Den Haag waren ze gisteren al open, richting Amsterdam heb ik gisteren eigenlijk niet op gelet, maar ik kan me herinneren dat het 2 banen waren.

Website

• P.B.
  • Niet online
J0YR1D3R schreef op woensdag 24 november 2010 @ 08:58:
Richting Den Haag waren ze gisteren al open, richting Amsterdam heb ik gisteren eigenlijk niet op gelet, maar ik kan me herinneren dat het 2 banen waren.
Ze zijn inderdaad vannacht opengesteld! Hopelijk zijn de files bij de 'flessenhals' nu verleden tijd :D

• Vlassie1980
Ja, ik reed gisteren nog onder het aquaduct door en toen moesten ze voor de afrit Nieuw Vennep nog asfalteren en strepen trekken. Hebben ze dan toch erg snel gedaan vannacht, respect. Lekker doortuffen nu!
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee