Zoals de titiel al weggeeft is er vanmorgen een flesje (roosvicee 50/50) gaan lekken in mijn tas waar mijn Macbook Pro (in een sleeve) in zat. De sleeve was doorweekt en de achterkant van m'n macbook goed nat. Ik heb meteen de macbook uitgezet en drooggemaakt, maar om hem uit te zetten moest ik hem openklappen en toen zag ik al meteen dat in ieder geval het scherm niks meer deed. (Het capslocklampje doet het nog wel). Er is dus wat vocht door de ventilatieopening binnen gekomen.
Hij staat nu (bij de verwarming) te drogen (in de vorm van een hoofdletter Lambda) zoals ik heb gelezen in andere topic. Hoe kan ik verder de boel zelf schoonmaken? Kan dit door hem helemaal uit elkaar te halen en schoon te sprayen met isoprop (dit vond ik hier) zonder de printplaten te beschadigen??
Hij staat nu (bij de verwarming) te drogen (in de vorm van een hoofdletter Lambda) zoals ik heb gelezen in andere topic. Hoe kan ik verder de boel zelf schoonmaken? Kan dit door hem helemaal uit elkaar te halen en schoon te sprayen met isoprop (dit vond ik hier) zonder de printplaten te beschadigen??