Toon posts:

[Hulp] Nieuwe desktopbehuizing

Pagina: 1
Acties:
  • 170 views

• eNi
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 21-04 11:22
Beste kenners,

Ik heb de volgende behuizing bij zercom besteld:

Xigmatek Asgard | CPC-T45UB-U01

Nu heb ik te horen gekregen dat er leveringsproblemen zijn. Daarom kan ik een nieuwe kast uitzoeken. Welke kan ik dan het beste nemen?

Dit is het bestelde systeem:

Alvast bedankt.

• Moortn
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 09-09 12:26

Moortn

Hallo

Neem een kast die je mooi vind en die groot genoeg is voor de videokaart. De CM 690 II vind ik een mooie kast, maar smaken verschillen. Je kan dus het beste zelf op zoek gaan.

Jeej wat moet hier nou staan. Flickr

• eNi
Ik ben bang dat ik er een kies waar het systeem niet in past ofzo vandaar

• D4NG3R
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 22:03

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

Wat is je budget? Ongeveer hetzelfde als die Asgard, of bijv 60/70 euro? Want dan is IDD de CM690 Advanced II een eeerug mooie kast, met zeer goede koeling.

[Voor 18% gewijzigd door D4NG3R op 03-11-2010 11:17]

• gumbal696
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 20-02-2018

gumbal696

bla bla bla

Hoezo vraag je aan ons of wij je kast willen kiezen? Kun je niet zelf op zoek gaan naar een vervangende kast ?
Niet vervelend bedoeld, maar een beetje eigen inzet is toch wel vereist.

Kunnen zoveel invloeden zijn : wat wil je uitgeven, kleur van de kast, met of zonder raam, mogelijkheden tot ventilator inbouwen, enz enz. Denk dat je voor jezelf een lijstje moet gaan maken met wat je graag in een kast wil, en dan op zoek moet gaan.
Is wel heel makkelijk om het hier neer te plempen en om lekker achterover te gaan zitten en ons jou kast uit te laten zoeken.

Dus beetje meer eigen inzet vind ik wel vereist, denk je zelf niet?

win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████

• Moortn
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 09-09 12:26

Moortn

Hallo

Alles zou moeten passen, alleen de videokaart is vrij lang. In een big-tower zou sowieso alles makkelijk passen, bij andere kasten moet je het even google'en (het makkelijkste is op *kast* 5870, omdat de 6870 nog nieuw is en voor zover ik weet niet langer dan de 5870).

Jeej wat moet hier nou staan. Flickr

• D4NG3R

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

De HD6870 is net zo lang als de HD5850. En de HD5850 is ~2CM langer als een ATX mobo.. En zal dus in vrijwel elke kast passen :) .

Maar nogmaals: Wat is je budget?

[Voor 12% gewijzigd door D4NG3R op 03-11-2010 11:21]

• eNi
Het liefst het zelfde budget ja, ik ben zelf ook al aan het zoeken, maar misschien waren er aanraders ofzo :)

Hoe hij eruit ziet doe ik namelijk niet echt moeilijk over!

• D4NG3R

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

Leef je uit:
http://tweakers.net/price...77Dv6zav75496VS4jchkVJ6AQ

Ikzelf zou dan gaan voor de:
pricewatch: Cooler Master Elite 430 (Zwart)

Die ondersteunt zelfs een HD5970 qua lengte :P
http://www.coolermaster.nl/product.php?product_id=6642

Edit: Ik zou de kast gewoon los bijbestellen dan, Azerty is bijv vrij goed.
http://azerty.nl/producte...ps-2-zwart-usb-audio.html

[Voor 12% gewijzigd door D4NG3R op 03-11-2010 11:34]

• eNi
pricewatch: Cooler Master Elite 430 (Zwart)

Ga deze dan wel ophalen bij mycom , dies goed toch? :)

• D4NG3R

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

Bij Mycom:
"Levertijd: Onbekend"
bij azerty:
"Levertijd 1-3 dagen"

:P...

Edit: En bij azerty krijg je nog 5 euro korting op een CM behuizing ook ;)
http://azerty.nl/algemeen...master-special-deals.html

Bij bestellen kun je commentaar toevoegen, hier zet je "Special Deals Cooler Master" neer. Dan krijg je na het bestellen binnen 7 dagen 5 euro teruggestort op je rekening.

[Voor 76% gewijzigd door D4NG3R op 03-11-2010 11:42]

• eNi
Ik kom dalijk langs de mycom als ik naar huis ga :) dan heb ik hem meteen vandaar ;) als ze hem niet hebben bestel ik hem wel op azerty

• D4NG3R

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

Ok, succes ermee!

• dion_b
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 01:12

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Wil niet veel zeggen, maar wat je daar hebt is een towerbehuizing (overeindstaand), niet een desktopbehuizing (plat liggend)...

Los van semantiek, we verwachten op GoT dat je zelf enige moeite doet voor je een topic opent. Hier dump je letterlijk een plaatje van iets wat je besteld hebt (niet eens de moeite om normaal in text te posten) en laat je ons het uitzoeken. Zo werkt het niet :o

GoT is er voor de vragen waar je met redelijke eigen inzet uitkomt. Dat heb je hier nog niet gedaan (of iig nog niet getoond) dus dit topic gaat dicht.

Soittakaa Paranoid!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee