Hallo,
Ik heb een probleem bij het afspelen van 1080p filmpjes. Het zijn .mkv bestanden
die ik met VLC afspeel.
Ik heb een Nvidia GeForce 9600gt videokaart (geen idee of het van belang is) en
2 full hd schermen. Het ene scherm is een monitor van Samsung, de P2450H wat mijn
hoofdbeedscherm is. Deze gebruik ik voor webbrowsing etc.
2e scherm is een Samsung LE32B530 die ik o.a. aangesloten heb als mijn
2e beeldscherm via mijn videokaart. De kabel die ik daarvoor gebruik is een DVI/HDMI kabel.
Ik heb het gevoel dat wanneer ik filmpje verplaats van mijn monitor naar mijn tv,
dat het filmpje op de tv ietwat stottert. Dit heb ik niet wanneer ik het filmpje via mijn monitor kijk.
Ik verplaats het filmpje dan van mijn monitor links naar mijn tv rechts. Het valt me telkens
als ik een film op m'n tv kijk op, dus het is geen verbeelding. Het is naar mijn idee vooral
het geval als ik het filmpje full-screen bekijk.
Weet iemand het probleem en nog belangrijker de oplossing?
Weet niet of ik genoeg info heb verschaft, maar dat lees ik hopelijk snel genoeg.
Denny
Ik heb een probleem bij het afspelen van 1080p filmpjes. Het zijn .mkv bestanden
die ik met VLC afspeel.
Ik heb een Nvidia GeForce 9600gt videokaart (geen idee of het van belang is) en
2 full hd schermen. Het ene scherm is een monitor van Samsung, de P2450H wat mijn
hoofdbeedscherm is. Deze gebruik ik voor webbrowsing etc.
2e scherm is een Samsung LE32B530 die ik o.a. aangesloten heb als mijn
2e beeldscherm via mijn videokaart. De kabel die ik daarvoor gebruik is een DVI/HDMI kabel.
Ik heb het gevoel dat wanneer ik filmpje verplaats van mijn monitor naar mijn tv,
dat het filmpje op de tv ietwat stottert. Dit heb ik niet wanneer ik het filmpje via mijn monitor kijk.
Ik verplaats het filmpje dan van mijn monitor links naar mijn tv rechts. Het valt me telkens
als ik een film op m'n tv kijk op, dus het is geen verbeelding. Het is naar mijn idee vooral
het geval als ik het filmpje full-screen bekijk.
Weet iemand het probleem en nog belangrijker de oplossing?
Weet niet of ik genoeg info heb verschaft, maar dat lees ik hopelijk snel genoeg.
Denny
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 381927 op 03-11-2010 04:13 . Reden: Toevoeging ]