Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• seph32
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 30-10 17:11
M'n vriendin wilt een telefoon kopen en vroeg me af wat een redelijk telefoon is. Liever niet meet een qwerty toetsenbord gewoon cijfers mag wel of touch. Waarschijnlijk een Samsung of een Nokia alleen ik weet niet zoveel over sasmungs, want ik heb zelf een iPhone. Ik ken de Samsung Jet en Star maar er zijn een hoop nieuwe toestels in de loop van de tijd uitgekomen. Budget ligt rond de 300-375 euro.

Alvast bedankt :)

Edit: sorry, als titel te vermelden dat het een mobiel toestel is waar ik naar opzoek ben, maar dat is wel duidelijk in de post.

[ Voor 13% gewijzigd door seph32 op 03-11-2010 00:19 ]

Specs

• Cadezo
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Je eisen zijn niet bepaald beperkend, hier voldoen ontzettend veel toestellen aan en iedereen heeft een persoonlijke voorkeur. Het beste is gewoon om met je vriendin naar een telecomwinkel te gaan en daar gewoon een aantal telefoons te bekijken.

Om toch een suggestie te doen, het volgende:
Een vrij poplair toestel is/was de pricewatch: Samsung Wave S8500 Zwart. Er is wel aangekondigd dat deze maand de opvolger, de Wave 2, uitkomt, maar het zou kunnen dat deze boven je budget komt te liggen.

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-11 17:36

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Heb je al gekeken naar de i5800 van Samsung? Best een net toestel voor het geld. Zelfde verhaal voor de Wave (zoals hierboven) en/of de Nokia C7 (al is die wel wat duurder).

Een HTC Legend kan wellicht ook nog wel, weet de huidige prijs niet precies online maar met 375 red je het wel.

En oh ja, het meervoud van toestel is 'toestellen'. Tevens is de benaming mobiele telefoon wat duidelijker en een 'sasmung' ken ik niet. Wat bedoel ik hiermee? Doe wat aan je spelling e.d. dat maakt het wat makkelijker te lezen. No offence though..

[ Voor 5% gewijzigd door N1ckk op 03-11-2010 08:22 ]

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Dan wordt het toch echt tijd om je er in te gaan verdiepen. :)

Via de Pricewatch kan je al heel eenvoudig een leuke lijst met potentiële toestellen maken door jou wensen en eisen in te stellen via de filters aan de rechterkant. In elk geval doe ik dit topic op slot omdat het neerkomt op persoonlijke voorkeur. Iedereen zal je weer een ander toestel willen aanraden en dat schiet niet op.

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Dit topic is gesloten.