Toon posts:

MPC-HC afspelen blu-ray, snelheidsprobleempje

Pagina: 1
Acties:

• IngamerX
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 15:19
Beste mensen,

Sommige blu-ray films in MKV of MTS format spelen bij mij in MPC-HC versneld af. Als ik dan decrease speed doe gaat het beeld laggen.

Ik heb het internet afgezocht en ben de settings nagegaan, maar alles lijkt in orde. Het is ook niet met elke film. Sommige films wel, en sommige niet.

Ik gebruik Windows 7 64 bit met als GPU acceleratie software CoreAVC 64 Bit en MPC-HC 64 Bit.

Weet iemand wellicht wat ik hier aan kan doen?

Alvast ontzettend bedankt voor uw hulp.

[Voor 11% gewijzigd door IngamerX op 02-11-2010 23:18]

• YellowOnline
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 27-06 20:15

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Installeer eens VLC en zie of het daar wél naar behoren werkt, zodat je kan uitsluiten of het aan MPC of een MPC instelling ligt dan wel aan een codec of HW issue.

Intel i7 8700K | G.Skill SniperX 3200MHz 2x8GB | MSI Z370 PC Pro | Gainward GTX 1070 | Fractal Design Define XL | LG BH10LS30 | Cherry MX Red | Logitech G500 | Thermaltake Smart M850W | Logitech X-530 | LG 34UM58 | Samsung EVO 500GB | 2x Seagate 4TB

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee