Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 381897

Topicstarter
Ben geen computerexpert en loop tegen een wellicht simpel probleem aan. Heb vandaag een wireless mouse gekocht (zie subject voor type) voor mijn laptop. Plug de USB erin, maar deze wordt niet herkent door de laptop. Ik krijg met geen mogelijkheid deze device geinstalleerd. Kan iemand me helpen?
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moortn
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-05 17:47

Moortn

Hallo

Heb je op de microsoft site gekeken of er drivers voor beschikbaar zijn?
Het kan ook zijn dat er een knopje op de ontvanger en/of muis zit, waarmee ze verbinding met elkaar maken. Je moet ze dan vlak na elkaar indrukken.

Jeej wat moet hier nou staan. Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Hi,

Bedankt voor je bericht. Ik heb inderdaad op Microsoft gekeken naar een driver, maar er was er geen beschikbaar voor dit type 1000. En als ik verder kijk en zoek dan kan ik nergens een driver voor deze muis vinden.
Op de muis zit wel een knopje, maar dat is alleen voor aan/uit om de batterij te besparen. Op de ontvanger zit niks.
Verder bij de verpakking geen installatie-boekje/cd oid. Naar mijn idee was het inpluggen en hij zou het moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-05 13:31
Lijkt me een DOA. het ontvangertje lijkt me niet goed functioneren. Zo snel mogelijk mee teruggaan, dan krijg je een nieuwe mee als het goed is :)

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Thanks, dat idee was ook al in me opgekomen.