[Windows 7 Enterprise x64] Vensters lopen door elkaar heen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sinds kort heeft mijn windows 7 enterprise installatie kuren. Vensters van browsers en andere schermen van b.v. windows explorer lopen door elkaar heen. De volgende screenshot laat zien hoe het eruit ziet: Afbeeldingslocatie: http://img696.imageshack.us/img696/4387/problemsv.png

Heeft iemand enig idee hoe dit is op te lossen? Heb zelf al andere Nvidia drivers voor mijn 260GT geprobeerd, zonder effect. Ik heb twee monitoren (extended desktop) Ook in single screen modus blijft het probleem aanwezig. Heb nog een oude image die ik kan restoren waar het nog wel goed was, maar het is fijner om het probleem op te kunnen lossen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
*schop*

Niemand een idee? Ben ik echt de enige die dit probleem heeft :9~ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 10:04

Murphy

(2B||!2B)?

Nouhou, ik heb ook wel eens een venster wat raar doet als ik maximaliseer. Win7 Enterprise x64.
Ik los dit op door het venster weer terug te doen naar de vorige grootte en handmatig het scherm ietsje te resizen. Daarna gaat het weer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Je probleem is de Windows Desktop Manager (dwm.exe). Vermoedelijke oorzaak is drivers en/of resources. Is het constant het geval of af en toe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
YellowOnline schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 22:28:
Je probleem is de Windows Desktop Manager (dwm.exe). Vermoedelijke oorzaak is drivers en/of resources. Is het constant het geval of af en toe?
Continu. Kan wel eventueel proberen wat legacy nvidia drivers te proberen. Wel een uniek probleem, kan niemand vinden die hetzelfde heeft gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dit ook , mijn browsers lopen ook continue vast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 08 november 2010 @ 10:25:
Ik heb dit ook , mijn browsers lopen ook continue vast
Heb nu een nog oudere nvidia driver gedownload. Probleem is weg. Even in de meuktracker gluren dus.
Pagina: 1