Toon posts:

[[VHPx64] Specifieke .exe patch crashed

Pagina: 1
Acties:

• Cassius
  • Registratie: januari 2002
  • Niet online
Beste medetweakers,

Vorige week company of heroes anthology gekocht en geïnstalleerd. Allemaal ok. Echter ik wil graag een patch draaien en dat gaat elke keer fout. Ik moet die patch draaien om online te kunnen spelen. Het spel is legaal en THQ en Relic wisten geen spel-specifieke oplossing te vinden. Fijn, de winkel neemt het spel niet terug.

De patch geeft de error echter als het spel nu geïnstalleerd is of niet ... dat maakt niet uit. "Patch x has stopped working". Altijd, welke patch ik ook probeer. Met of zonder UAC/AVG maakt niet uit. De checksum/hash klopte met wat de file moest zijn ... het lijkt er op dat het geen spel-specifieke error is maar een error die met mijn overall systeem/os te maken heeft.

Error message (altijd hetzelfde) van één van de patches:

Problem signature:
Problem Event Name: APPCRASH
Application Name: EN_2500_2501_Patch.exe
Application Version: 0.0.0.0
Application Timestamp: 49a70cda
Fault Module Name: EN_2500_2501_Patch.exe
Fault Module Version: 0.0.0.0
Fault Module Timestamp: 49a70cda
Exception Code: c0000005
Exception Offset: 00004ab5
OS Version: 6.0.6002.2.2.0.768.3
Locale ID: 1043
Additional Information 1: fd00
Additional Information 2: ea6f5fe8924aaa756324d57f87834160
Additional Information 3: fd00
Additional Information 4: ea6f5fe8924aaa756324d57f87834160

Read our privacy statement:
http://go.microsoft.com/f...linkid=50163&clcid=0x0409

Ik kan heel weinig vinden over ea6f5fe8924aaa756324d57f87834160 met één oplossing. Maar ooit, bij een vorige (laaang geleden) install had ik ooit een probleem dat "installers" ofzo het niet meer deden. Ik moest toen volgens mij het VC++ of .Net framework herinstalleren. Ik kom er nu echt niet achter, kan iemand me een handje helpen - anders heb ik echt geld weg gegooid.

[Voor 3% gewijzigd door Cassius op 02-11-2010 18:36]

De meeste mensen deugen!

• alt-92
  • Registratie: maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Is die patch ook van de gamebakker of een 3rd party dinges?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Cassius
  • Niet online
Patch is van de gamebakker zelf ja, niet van vreemde plekken gehaald. Checksum/hash/md5 blaat klopt ook met wat er op het officiële forum staat, dus de integriteit lijkt ok ...

De meeste mensen deugen!

• dutch_camel
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 10:15

dutch_camel

It's Orange!

Misschien een hele stomme suggestie... Maar heb je al eens geprobeerd om de patch (een exe?) uit te pakken d.m.v. een tool (bijv. Universal Extractor), en dan de bestanden met de hand te vervangen/aan te passen.
Heb dit ook eens gehad met een spel, kreeg het maar niet gepatched. Besloten die patch te extracten, en file voor file te vervangen, en toen lukte het wel ...

~... this doesn't look like Kansas to me, Toto... ~

• Cassius
  • Niet online
Nee, dat heb ik nog niet geprobeerd nee, misschien eens kijken; toch niet veel suggesties verder :) .

De meeste mensen deugen!

• Cassius
  • Niet online
http://forums.relicnews.c...working-can-NOT-play-game

Zero oplossingen daar zo ver.

Dutch_Camel -->

http://tweakers.net/ext/f/CqJbSAtQ4cScz8WvRjpnFoPY/thumb.jpg

Dat komt eruit. Op zich biedt dat hoop, maar wat zijn al die DIFF files? Moet ik die hele lange rotzooi erachter zomaar weghalen zodat bijvoorbeeld een .dll of .sga files overblijft? Waarom zijn sommige files (*.ucs) wel goed gegaan?

Maar ik weet niet in welke mappen dit spul allemaal staat hè. Kijk voor een overwrite is dat geen probleem, maar wat nou als ze een file toevoegen ... hoe weet ik dan waar deze moet?

[Voor 68% gewijzigd door Cassius op 07-11-2010 15:52]

De meeste mensen deugen!

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee