Beste medemodders,
Welkom bij het project

Vorige week kwam ik opeens een mooie Mac Pro kast tegen, deze heb ik voor weinig op de kop getikt, en ben er mee aan het modden geslagen hier een paar foto's van de kast:

Binnenkant, meer en deel van de kabels zit er nog in

close-up van het aan/uit knopje

Zijkant + achterkant, zit echt nog geen krasje in, echt een hele mooie kast

Maar......, er is iets met deze kast

Zonde zoon mooie kast en dan zoon lelijke deuk

Ik ga niet modden als de kast zo lelijk is, dus zal ik eerst de kast moeten opknappen (de lelijke deuk eruit halen) voor dat ik er iets mee ga doen
Dus uit elkaar halen die kast dan maar, eerst maar eens goede foto's maken hoe het ook alweer in elkaar zat

Schroefjes onderin los:

Dit zijn er nog maar een paar, wachtmaar tot straks

zo alle kappen even bijelkaar gelegd, en natuurlijk even een schijf gepast

Kabels voor de hardeschijven, apple zou apple niet zijn als ze dit niet anders deden

Hier achter zitten beugeltjes die zullen ook losmoeten:

beugeltjes van de deur losgemaakt

Zo, nu de houder van de deur eraf

en dan kan eindelijk de tussenverdieping eruit na ontzettend veel schroefjes

Dan zitten er in elke hoek ook nog ontzettend veel schroefjes als je die allemaal los hebt gehaald, kun je de kast gemakkelijk uit elkaar schijven

Close-up van de kast zonder, de kappen zijkanten etc.. gewoon helemaal uitelkaar dus

en de andere zijden van de kast

dan zien we al snel dat de bevestingen hebben losgelaten, dus dat zullen we proberen te lijmen

lijmen lukt niet, want dit liet elke keer weer los door de druk van het alleminium, dus toen heb ik het terug gebogen en de kast weer in elkaar gezet, eerst de schroefjes aan de zijkant:

Even de lijmklem erop tijdens het in elkaar zetten van de kast, dit om te voorkomen dat het weer terug schiet

even een close-up van hoe de kast er van binnen uitziet

dan de tussenverdieping er weer in, al zet ik er gelijk een silent fan in

mooi met schroefjes vastzetten

even met de CD-rom kappen erop

zo even een paar mooie foto's van de kast zelf

Zo, dit was het tot nu toe, ik hoop dat ik genoeg foto's heb gebruikt en dat ik duidelijk ben geweest
Welkom bij het project

Vorige week kwam ik opeens een mooie Mac Pro kast tegen, deze heb ik voor weinig op de kop getikt, en ben er mee aan het modden geslagen hier een paar foto's van de kast:

Binnenkant, meer en deel van de kabels zit er nog in

close-up van het aan/uit knopje

Zijkant + achterkant, zit echt nog geen krasje in, echt een hele mooie kast

Maar......, er is iets met deze kast

Zonde zoon mooie kast en dan zoon lelijke deuk

Ik ga niet modden als de kast zo lelijk is, dus zal ik eerst de kast moeten opknappen (de lelijke deuk eruit halen) voor dat ik er iets mee ga doen
Dus uit elkaar halen die kast dan maar, eerst maar eens goede foto's maken hoe het ook alweer in elkaar zat

Schroefjes onderin los:

Dit zijn er nog maar een paar, wachtmaar tot straks

zo alle kappen even bijelkaar gelegd, en natuurlijk even een schijf gepast

Kabels voor de hardeschijven, apple zou apple niet zijn als ze dit niet anders deden

Hier achter zitten beugeltjes die zullen ook losmoeten:

beugeltjes van de deur losgemaakt

Zo, nu de houder van de deur eraf

en dan kan eindelijk de tussenverdieping eruit na ontzettend veel schroefjes

Dan zitten er in elke hoek ook nog ontzettend veel schroefjes als je die allemaal los hebt gehaald, kun je de kast gemakkelijk uit elkaar schijven

Close-up van de kast zonder, de kappen zijkanten etc.. gewoon helemaal uitelkaar dus

en de andere zijden van de kast

dan zien we al snel dat de bevestingen hebben losgelaten, dus dat zullen we proberen te lijmen

lijmen lukt niet, want dit liet elke keer weer los door de druk van het alleminium, dus toen heb ik het terug gebogen en de kast weer in elkaar gezet, eerst de schroefjes aan de zijkant:

Even de lijmklem erop tijdens het in elkaar zetten van de kast, dit om te voorkomen dat het weer terug schiet

even een close-up van hoe de kast er van binnen uitziet

dan de tussenverdieping er weer in, al zet ik er gelijk een silent fan in

mooi met schroefjes vastzetten

even met de CD-rom kappen erop

zo even een paar mooie foto's van de kast zelf

Zo, dit was het tot nu toe, ik hoop dat ik genoeg foto's heb gebruikt en dat ik duidelijk ben geweest
[ Voor 183% gewijzigd door sebasmac op 05-11-2010 22:57 ]