Ik ben opzoek naar een nieuwe computer alleen ik twijfel echt enorm om een Imac te kopen of een gewone pc ik ga hem enkel gebruiken voor photoshop, indesign en wat videobewerking, en heb nog nooit een mac computer gehad (alleen iphone) maar het moet naar horen zeggen erg fijn werken vooral als je hem alleen maar gebruikt voor photoshop.
Ik heb mezelf al een poos niet meer bezig gehouden met het verdiepen in bepaalde hardware van een normale pc dus ik zou graag weten waarmee ik die Imac i7 een beetje mee kan vergelijken en wat me dit zou kosten voor een normale pc, en zijn er al geruchten wanneer er een vernieuwde versie komt van de Imac? want als ik het goed heb gelezen is de i7 van mid 2010 zou lullig wezen als er een nieuwe een maand later uit komt voor dezelfde prijs.
Games ofzo speel ik niet dus daarvoor hoef ik mijn computer niet op aantepassen
Ik heb mezelf al een poos niet meer bezig gehouden met het verdiepen in bepaalde hardware van een normale pc dus ik zou graag weten waarmee ik die Imac i7 een beetje mee kan vergelijken en wat me dit zou kosten voor een normale pc, en zijn er al geruchten wanneer er een vernieuwde versie komt van de Imac? want als ik het goed heb gelezen is de i7 van mid 2010 zou lullig wezen als er een nieuwe een maand later uit komt voor dezelfde prijs.
Games ofzo speel ik niet dus daarvoor hoef ik mijn computer niet op aantepassen