• CDA441
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 17-08 17:46
Sinds kort, 2 uren geleden, had ik mijn Cold Cathodes in mijn nieuwe case gestopt en nu flikkert hij een beetje.
Ik weet niet of dat dit door de inverter komt want ik heb ook al de inverter van mijn andere cathodelichtjes gestoken, de CCFL is ook niet kapot.
Wat moet ik hieraan doen?
Soms flikkert hij en soms niet.

EDIT: ik had ook nog een vraag over hoe dat je de USB HUB van de Thermaltake Soprano VB1000BWS aansluit, ik weet dus echt niet hoe dat moet.

[Voor 18% gewijzigd door CDA441 op 02-11-2010 18:15]

Mijn motorblog | Mijn motovlogkanaal

• CDA441
Hé Halloo ik heb een vraag

• Touchdomex
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 23:16

Touchdomex

Meisje!

Ik een antwoord.

Wat nu?

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• The_Greater
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 22:53
Dit soort opmerkingen/kicks worden hier in het algemeen niet zo geaccepteerd :>
Geef een dan antwoord en reageer dan aub niet zo, dat heeft niet veel zin.

Heb je CCFL kabels verlengt en getest met een andere inverter?

[Voor 28% gewijzigd door The_Greater op 02-11-2010 20:49]

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

• Touchdomex
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 23:16

Touchdomex

Meisje!

The_Greater schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 20:48:
[...]

Dit soort opmerkingen/kicks worden hier in het algemeen niet zo geaccepteerd :>

[...]

Geef een dan antwoord en reageer dan aub niet zo, dat heeft niet veel zin.

Heb je CCFL kabels verlengt en getest met een andere inverter?
Zo zeuren om een vraag is ook niet netjes als je weet vermoedelijk na zoveel posts dat het ongewenst gedrag is.

Daarnaast lees de TS eens door hij heeft dus al een andere inverter gebruikt.

@TS heb je toevallig ook al geprobeerd om hem op een andere voedingslijn in je PC te steken? Kan zijn dat daar misschien net iets fout gaat. Daarnaast wat is de leeftijd van die CCFL's?

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• CDA441
hmm... aangezien ik deze al ruim 2 jaar heb, werkten ze nog perfect, wel kwamen de eindkappen eens los maar die had ik weer teruggeplaatst. Ook heb ik geprobeerd de CCFL's op een andere lijn gestoken, niets...
Wel heb ik 1 CCFL verlengt en die flikkert wel een beetje, komt het misschien daardoor? (heb al gekeken of dat er een paar contactbreuken waren, maar ik heb niets gevonden...

• The_Greater
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 22:53
Ik weet niet hoelang je ze hebt aanstaan, maar worden met de tijd slechter.
Vergelijkbaar met TL's.

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

• dion_b
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 01:12

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Hé Halloo ik heb een vraag
Hé Halloo je hebt een slotje :o

Serieus:
Je post een probleem zonder duidelijke specs (welke CCFL's? welke inverter?), je geeft niet aan waar en hoe je zelf gezocht hebt, geen links naar wat je gevonden hebt, niks over wat je zelf geprobeerd hebt en wat er toen gebeurde.

En dan denk je dat GoT een helpdesk is en schop je na 2.5u als niemand van achter z'n eten gesprint is om jou te helpen :o

Je zou er beter aan gedaan hebben om te kijken wat er ontbreekt in je topicstart en dat aan te passen. In plaats daarvan doe je zo'n brakke schop, waar mensen dan ook brak op reageren. En dan nog doe je niets aan je topicstart, behalve nog een inzetloze vraag erin te vrotten.

Zo werkt het niet op GoT...

Oh, en Overige Hardware is geen dumpbak. Vragen over CCFLs en inverters horen in Elektronica. Je zou daar eens kunnen kijken naar de vele topics over deze dingen.

Soittakaa Paranoid!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee